• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-01 19:58
Ik ben op zoek naar een tweedehands palm, maar ik weet niet welke. Ik zie door de palmen het bos niet meer :)
Op marktplaats zijn dus verschillende te vinden zoals de Palm V, Vx, M105, M130, Zire enzo. Afgezien van verschillende processoren en aantallen mb's geheugen, zie ik weinig verschillen. Deze palms kom ik op marktplaats.nl allemaal tweedehands tegen voor zo'n 75,- gemiddeld. Maar welke zou ik dan moeten nemen? Ik wil hem gebruiken als agenda, adresboek, to do list, remote control enzo.

[ Voor 5% gewijzigd door [J.d.I.] DirtyHarry op 16-07-2003 00:39 ]

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Ik zou degene met de meeste processor kracht nemen, (m130 :?) en dan nog wel voor een redelijk fatsoenlijke prijs ...

De dingen die jij opnoemt kunnen overigens ook prima op bv de Vx (Heb ik zelf ook, ik gebruik emo ok voor wat jij net opnoemt)

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Heb zelf een m100 en voldoet prima aan de eisen die jij opsomt, ga dus voor een niet te uitgebreide..

Download my music on SoundCloud

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 16:33
een nwe zire kost maar iets van 100 euro en dan heb je wel iets ongebruikts :)

I’m not like the OTTERS

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:34
actieman schreef op 16 July 2003 @ 10:03:
een nwe zire kost maar iets van 100 euro en dan heb je wel iets ongebruikts :)
En garantie ;)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Verwijderd

Processorkracht is juist iets waar je niet zo vreselijk op hoeft te letten. Vergelijk het met een laptop. Geheugen en comfort zijn de sleutelwoorden. Tussen de modellen zitten verschillen in grootte, gewicht en features. Als je bijvoorbeeld van plan bent veel data op te slaan zou ik er één kiezen die veel geheugen heeft. Als je liever een kleine hebt, zoek je de kleinste en lichtste uit.
Stel voor jezelf dus eerst een eisenlijst op die wat verder gaat dan "agenda, adresboek en memo's". Kijk dan welke er het beste bij past.

Succes!

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Stel je vraag eens op het Palmclub Forum. Daar vind je gebruikers van alle mogelijke modellen die jou allemaal heel goed kunnen vertellen waarom je voor een specifiek model moet kiezen. :)

Zelf zou ik zeggen: een tweedehands m515, voor rond de 150 Euries. Met een kleurenscherm kun je vooral in agendamode veel beter dingen onderscheiden. Een ingebouwde batterij vind ik eigenlijk een must.

Ik heb zelf een Sony Clie SJ30.

Alors.

Pagina: 1