Toon posts:

vervangen van Printplaat van Maxtor 91536u6...???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, mijn Maxtor: 91536U6 is een beetje dood..... Tja beetje jammer, maar ja. Nu wil ik graag mijn data redden en wil ik de printplaat vervangen. Ik kan alleen geen exact dezelfde HD vinden. Nu is mijn vraag weet iemand welke specificaties WEL gelijk moeten zijn en welke NIET van belang zijn??

Mijn Specificaties zijn: Maxtor HD: model: 91536U6, HDA 06A, PCBA: 60A, Unique: 01a, Code: VA51OPFO. Cylinders: 16383, Heads: 16, Sectors: 63.

Nu heeft een vriend van mij een Maxtor HD met deze specificaties: Model 51536H2, HDA 02A, PCBA: 05A, Unique: 11A. Veder zijn het aantal Cylinders, Heads en Sectors wel gelijk.........

......zou deze printplaat op mijn Maxtor passen en werken........

Wie heeft er verstand van het verwisselen van een printplaat en wil zijn bevindingen hier posten zodat ik en anderen er baad bij hebben.....?????

Tnx. Greez Siroj.

• KBDE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-03 20:12
print moet van hetzelfde type zijn, de groote van de donor hd is echter niet zo heel erg belangrijk (als die bv groter is gaat het meestal wel gewoon, kleiner: ligt een beetje eraan), gewoon eff testen.

Verwijderd

Als de schijf nog in garantie is (3jaar of 1jaar vanaf 09/2002) kan je je dealer vragen een Advanced Warranty Replacement bij Maxtor te regelen. Met een beetje geluk stuurt maxtor een identieke schijf op, kan je de print versteken, en heeft de dealer daarna 30 dagen de tijd om de schijf terug te sturen naar Maxtor. Wij doen dit voor onze klanten regelmatig. Vraag je dealer contact op te nemen met Maxtor Ireland, indien hij in het Maxtor Channel program zit.

Verwijderd

Topicstarter
Helaas geen war. was tot 10-02 (schrijfje is ookal van 07-03-99) anders had ik dat zeker wel geprobeerd.......