ModPunten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-10 06:30

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Om irrelevant (mede) een plezier te doen, het volgende.

M'n Modpunten zijn bijna weer op (nog 20) nou zijn er niet echt veel draden waar ik iets kan/wil posten.

HELP ! !

Weer ff wat om over te chatten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Dan zijn er maar 2 mogelijkheden: als een gek gaan klikken om tweakotine te sprokkelen (levert max 60 modpunten per dag op).
Post van jezelf hier zetten waarvan je denkt dat wij zo gek zijn er een + aan te geven. ;)

Goed, er zijn nog meer opties: lekker open deuren posten! Of behulpzaam zijn bij mensen die iets doms zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Ik ga hier iig geen posts van mezelf aangeven. Ik hou daar niet zo heel erg van.

Ik laat dit aan jullie kennis en inzicht over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Hier heb je een voorbeeld van een reactie op een domme post
>:)>:)

serieuzer: dit is een veel beter voorbeeld. Perfect eigenlijk. Met wat geluk levert zoiets simpels een leuke +2 op en weer aardig wat puntjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
'K vind ut wel fijn om te horen dat je me dom vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Aargh! GameOver was net ook al boos omdat ik een |:( gebruikte.
Sorry, sorry, sorry. Ik meen dat helemaal niet. Je weet toch dat ik dat niet vind en dat ik je juist waardeer als mede-t.netter en modder. O+

Het was best een goede post, je zag alleen naar mijn mening de toekomstige ontwikkelingen wat over het hoofd. Maar je ging goed in op het evolutie-element.

Zo, weer vriendjes?

Die eronder met "seriezer:" ervoor was wat ik echt bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik begrijp onderhand geen drol van dat modpunten systeem. ik had gisteren 73 modpunten en gisteren ook een reeds reacties neergezet wat mijn karma ook aanpakte. nu heb ik 86 modpoints. Daar klopt dus niet veel van.

Overigens viel me op dat de modpoints beperkt houdbaar zijn. Indien je een dynamisch evenwicht probeert te handhaven tussen posten en modereren, dan is opeens alles weg. Ik vermoed dat de meest verse modpoints eerst worden gebruikt, zodat de oudste blijven liggen EN DUS VERLOPEN |:(.

Zoals gezegd, ik begrijp er geen hout van.

* Delerium vecht liever niet tegen de bierkaai, dus ... :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Natuurlijk meende jij dat domme niet 'serieus' en ik vind dat jij mij mag vinden wat je wil (JOUW mening).

Ik weet trouwens donders goed wat ik over het hoofd zag. ik hou alleen niet van lange posts (hoe korter hoe liever eigenlijk)

Dus: we zijn altijd(?) vriendjes geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
ecteinascidin: Het is inderdaad nogal een raar systeem: modpunten worden per dag bijgehouden. Wat je vandaag doet wordt vergeleken met een week geleden. Doe je vandaag minder dan kun je punten kwijtraken. Dit geeft geen goed beeld over het gemiddelde gedrag over de hele afgelopen week.

Jaymz: OK man. (8>
Pagina: 1