Toon posts:

[Win XP] zwart-wit beeld.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil graag mijn beeld op de monitor in greyscale (zwart-wit). Zoals het scherm wordt op het moment dat je je desktop instellingen hebt veranderd dat hij eventjes zwart wit wordt.

Ik heb me helemaal suf gezocht, en maar 1 hele topic kunnen vinden, met daarin 2 opties: kleurenblind worden of een zwart-wit monitor kopen 8)7 . Het moge duidelijk zijn dat dit (voor mij althans) geen opties zijn! iemand ervaringe/suggestie/ideen?

We hebben het over een xfx geforce 4 ti4200 128mb en een iilyama vision master pro 450

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2003 23:31 ]

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-05 06:42

momania

iPhone 30! Bam!

Wat voor videokaart hebben we het dan over?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-05 12:27
Staat in zijn sig. slimmie :D. (sorry als je sig's uit hebt staan, ik wist niet eens dat dat kon... :o ).

Ik denk dat je dan een soort van skin moet installen, want voor zo ver ik weet kan je dit niet (meer sinds win95 ofzo) instellen in Windows.

edit:

Kan je niet bij "appearance" in je "display properties" alle kleuren op grijstonen zetten? Of wil je echt alles zwart wit?

[ Voor 54% gewijzigd door -Mous- op 15-07-2003 23:34 ]

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Athlon XP 2000+,Gigabyte g7dxr+, 768 ddr, a total of 120 gig by various disks, XFX GF4ti4200 128mb, SB audigy, CB Dtt3500, Ilyama 19"diamondtron
Denk dat of niet dan???

tsk te laat ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Vorkie op 15-07-2003 23:31 ]

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-05 06:42

momania

iPhone 30! Bam!

-Mous- schreef op 15 July 2003 @ 23:30:
Staat in zijn sig. slimmie :D.
Er zijn ook users die sigs uit hebben staan in hun settings.

Alle relevante infomatie behoor je gewoon in je post te vermelden.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-05 06:47

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

kortom....... hij's op zoek naar een Black&white theme (niet te verwarren met het spel)

kep wel ff een tijdje voor je gezocht maar (nog) niet gevonden

Verwijderd

Topicstarter
niemand ervaringen/tips?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2003 11:57 ]

• its_Muppet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-03 13:46
Is dat niet een specifieke Detonater instelling???
Anders zou je ook nog kunnen gaan spelen met Configuratiescherm -> Beeld, tabblad vormgeving, knop geavanceerd.

Niet belangrijk, maar waarom zou je dat willen btw??? :?

[ Voor 17% gewijzigd door its_Muppet op 17-07-2003 12:56 ]

"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)

Verwijderd

Topicstarter
het is niet een of andere instelling in eigenschappen van het beeldscherm/videokaart/drivers etc. ik heb me helemaal suf zitten tweaken om er een beeld uit te krijgen wat op een zwart-wit monitor lijkt. Ik begin het bijna op te geven.

En waarom ik dit wil: ik vond het wel grappig en omdat ik via een kvm switch mijn server weleens over neem leek het me leuk om de server zwart-wit te hebben.
Pagina: 1