"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Verwijderd
Maar ik gok dat het niet echt een probleem word mits je niet asp.net installeerd want die eist IIS en maakt een nieuwe account genaamt asp_net
/me vraagt zich alleen wel af of het mogelijk is vs.net te installeren op een nt4 box
wat je wel kan doen is .Net Framework SDK installeren en dan gewoon C#en in notepad
dan heb je zeker weten nergens last van
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2003 23:22 ]
Verwijderd
mgoed vs.net gaat niet draaien op NT4 (minimaal w2k) framework sdk met notepad of andere editor zou kunnen werken maar zou je niet gewoon werken op je werk?
Niet helemaal waar. VS.NET draait best op NT4 hoor, alleen voor ASP.NET heb je Win2K of hoger nodig.Verwijderd schreef op 15 July 2003 @ 23:26:
mgoed vs.net gaat niet draaien op NT4 (minimaal w2k) framework sdk
Beetje extra uitleg:tijn schreef op 16 juli 2003 @ 09:09:
[...]
Niet helemaal waar. VS.NET draait best op NT4 hoor, alleen voor ASP.NET heb je Win2K of hoger nodig.
Oftewel: VS 2003 gaat niet eens installeren op NT4.Visual Studio .NET 2003 can be installed onto any of the following systems:
Microsoft Windows® Server 2003
Windows XP Professional
Windows XP Home Edition¹
Windows 2000 Professional (SP3 or later required for installation)
Windows 2000 Server (SP3 or later required for installation)
Applications can be deployed onto the following systems²:
Windows Server 2003
Windows XP Professional
Windows XP Home Edition
Windows 2000 (Service Pack 2 recommended)
Windows Millennium Edition (Windows Me)
Windows 98
Microsoft Windows NT® 4.0 (Service Pack 6a required)
Windows 95 (using Microsoft Visual C++® .NET)
Daarnaast, over het .Net Framework SDK en waar je deze op kan installeren:
Let wel dat we het er boven hebben over de SDK versie!. We hebben ook nog een 'normale' versie voor alleen gebruik. Deze normale versie (waar je dus niet mee kan ontwikkelen, alleen deployen)System Requirements
Supported Operating Systems: Windows 2000, Windows NT, Windows Server 2003, Windows XP
Ik denk dat je met deze info wel de antwoorden op je vragen kan bedenken.System Requirements
Supported Operating Systems: Windows 2000, Windows 98, Windows ME, Windows NT, Windows Server 2003, Windows XP
Microsoft Windows NT 4.0 requires Service Pack 6a.
[ Voor 96% gewijzigd door gorgi_19 op 16-07-2003 10:35 ]
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Euhm ja, dit geldt voor VS.NET 2003 blijkbaar. Ik heb VS.NET 2002 toch echt wel gedraaid op NT4. Blijkbaar is dat veranderd dan.
Ga eerst even op vakantie en daarna zal ik eens kijken.
ps natuurlijk werk ik op mijn werk, maar het zijn altijd klussen en soms heb je even een halve dag of zelfs een week niets te doen. En om jezelf dan maar bezig te houden met het bedenken van werk.....
Dan doe ik liever iets waar ik nog profijt van kan hebben. Ik heb tenslotte een soort allround automatiserings functie
Jullie begrijpen dat ik erg tevreden ben met mijn baas/werk
Nu het salaris nog
[ Voor 10% gewijzigd door ErikRo op 16-07-2003 21:53 ]
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant