Ik ben sinds kort overgeschakeld naar Windows XP Pro en ik heb sinds niks dan problemen met mijn DVD schrijver. Als ik bijvoorbeeld met RecordNow een image wil schrijven op DVD dan geeft hij aan dat dit "slechts" 3:30 zal duren en na 30sec crasht hij al met de error ""
Even wat informatie over mijn systeem :
Abit KD7-RAID - AMD XP 2400+ - 512MB DDR SAMSUNG - 160GB Maxtor ATA133 7200RPM 8MB - Pioneer DVD - Sony DVD Writer DRU-500A 2.0f - MSI GeForce 4 Ti4200 128MB - 2x IIyama HM903DT A - Hauppage PVR-350 - Creative SB Audigy II
En ik heb het volgende erop geinstalleerd :
Windows XP Pro (SP1a)
HighPoint Drivers 2.34
VIA 4-in-1 Drivers v4.48
IDE miniport driver v3.0.14
RAID Performance Patch (draait wel niet in RAID maar de 160GB hangt wel aan de RAID controller)
USB 1.10 Filter Patch
NVidia Detonator 44.03
DirectX 9.0a
USB2 drivers + onboard LAN drivers van CDROM van Abit
...
Ik heb mijn moederbord geflashed met de laatste BIOS, mijn Sony schrijver bevat de laatste firmware, ik heb zitten testen met en zonder verschillende drivers, enz.
Maar dat ding blijft raar doen.
Ik heb ook al eens DVD Decrypter genomen om een image te schrijven maar dat programma draait helemaal vierkant...
Ik heb wat zitten zoeken en lezen op dit forum maar ben nog niet echt bij nuttige informatie voor mij uitgekomen. Mis ik ergens een patch ofzo? Of heb ik er eentje te veel geinstalleerd? Ik weet het even niet meer...
Even wat informatie over mijn systeem :
Abit KD7-RAID - AMD XP 2400+ - 512MB DDR SAMSUNG - 160GB Maxtor ATA133 7200RPM 8MB - Pioneer DVD - Sony DVD Writer DRU-500A 2.0f - MSI GeForce 4 Ti4200 128MB - 2x IIyama HM903DT A - Hauppage PVR-350 - Creative SB Audigy II
En ik heb het volgende erop geinstalleerd :
Windows XP Pro (SP1a)
HighPoint Drivers 2.34
VIA 4-in-1 Drivers v4.48
IDE miniport driver v3.0.14
RAID Performance Patch (draait wel niet in RAID maar de 160GB hangt wel aan de RAID controller)
USB 1.10 Filter Patch
NVidia Detonator 44.03
DirectX 9.0a
USB2 drivers + onboard LAN drivers van CDROM van Abit
...
Ik heb mijn moederbord geflashed met de laatste BIOS, mijn Sony schrijver bevat de laatste firmware, ik heb zitten testen met en zonder verschillende drivers, enz.
Maar dat ding blijft raar doen.
Ik heb ook al eens DVD Decrypter genomen om een image te schrijven maar dat programma draait helemaal vierkant...
Ik heb wat zitten zoeken en lezen op dit forum maar ben nog niet echt bij nuttige informatie voor mij uitgekomen. Mis ik ergens een patch ofzo? Of heb ik er eentje te veel geinstalleerd? Ik weet het even niet meer...