Toon posts:

[outlookexpress 6.0] opeens raar webvorm verificatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iets heel raars, maar als ik nu wat wil invullen op een webvorm, remote assistent, info wil aanvragen via website krijg ik nu dit scherm:

Afbeeldingslocatie: http://www.boomspeed.com/ikedea/raaroutlookgebeuren.jpg

Volgens mij is dit het geval sinds ik MSN messenger 6.0 heb geinstalld. Kvind het niet erg, maar wel lastig |:( ! Krijg ik dit ook weer weg, dat hij gewoon stuurt zonder dit gehannes, want dat heb ik nog nooit meegemaakt!

En wie kent dit, of weet wat het is!?

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:44

Arno

PF5A

Dit is om virussen te stoppen die via het Outlook adresboek zichzelf distribueren ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook onlang weer een update gedaan (windowsupdate) kan het ook daarin zitten dat hij nu opeens dit doet en hebben meer mensen hier last van?

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-09 17:02

Jimbolino

troep.com

Het heeft niks te maken met MSN6 of met het tegenhouden van virussen via je adresboek....

dit is een beveiliging van outlook express 6 (bij het versturen van webformulieren via de email.

Zeker wel een fijne beveiliging, anders gaat outlook zomaar een mailtje sturen vanaf jou eigen (spamvrije) email adres. Ik denk ook niet dat je dit uit kan zetten, je hoeft alleen maar een keertje op "send" te drukken, zon gehannes is dat niet

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Verwijderd

Topicstarter
Nou, dan gaat er dus ook meteen m'n norton overheen, maar voorheen deed hij dat dus helemaal niet! Hij vraagt het dus ook als ik het formulier bij de onderstaande website wil aanvragen; iets wat hij voorheen toch gewoon deed via IE ?? Of is dit helemaal nieuw?? Heb dit systeem al 1 jaar draaien en nu pas sindskort gesignaleerd

Of ik kom nu toevallig op n paar websites die dat dus zo hanteren!? Ach jah, dan maar op ja drukken :)