Toon posts:

[SoF2] problemen met installeren *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo, raar probleem hier... ik kan alle games die ik heb probleemloos installeren (mohaa, quake3, wolfenstein etc...). maar als ik sof2 erop wil zetten, gebeurt er iets raars... cd1 installeren gaat normaal en snel, maar als hij met cd2 begint, dan duurt het heel lang eer files kopieren, en na een tijd hangt de installer gewoon, het is onmogelijk om t volledig te installeren. heb reeds ander exemplaar van sof2 geprobeert (originele cd's) en t zelfde probleem... k heb een toshiba DVD lezer. heb het ook met mijn Lite On 40x schrijver geprobeert, zelfde shit. ik snap het niet, want de andere games willen wel. iemand een idee? thanx!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Spielerij - Games & Discussies --> Spielerij - Problemen & Vragen

* En een lichte titel change ;)

[ Voor 4% gewijzigd door White Dust op 15-07-2003 22:02 . Reden: typoooos ]

Verwijderd

Topicstarter
sorry, foutje...

Verwijderd

Topicstarter
niemand die iets weet? :(

Verwijderd

rustig maar hoor, tis nogal heet en daar hebben wij tweakers OOK last van :P ;)

Mischien een domme vraag hoor, maarre heb je je geduld al getest en gewoon heel lang zitten wachten wat er gebeurd :?

Verwijderd

Topicstarter
yup, read error na een tijd... weird shit.

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

niet geprobeerd om bij de winkel de cd in te ruilen? klinkt meer als een productiefout

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Verwijderd

Lijkt me ook, klinkt als (lol) dat de CD beschadigd is of een foutje bevat. Ik had het laatst ook met BG2, had ik nieuw gekocht maar CD2 wou niet installeren. Volgende dag geruild & geen enkel probleem, beide CD's waren nieuw (onbekrast). Ik zou gewoon ffies teruggaan naar de winkel.....

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Trek eens een image van die cd (WinISO) en mount die dan eens met DaemonTools. Als je een error krijgt bij het maken van het image is je cd vernaggelt.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-01 14:43

Nickbn

Betrokken

wat ik heb gehad met de ut2003 cd

klinkt vreemd. Zorg dat ie shcoon is, doe m af met een doekje je cd.
helpt misschien :)

Verwijderd

dit heb ik ook opeens :?

ik stop ten eerste cd 1 erin ( 8)7 )
auto-run die niet doet, dus ik dat macromediading uitschakelen en setup handmatig starten

setup runnen en 42% zo bereikt (3 minuten oid)

---- Cd2 word gevraagd ----

ik stop hem dus erin, 51 % in 3 minuten. 86% in 20-25 minuten en pang, could not open ****.pk3 :?

ik heb de cd gemount en telkens op 2 plaatsen, de 42% vlak na het wisselen en op 86%

ik heb ook een kopie van een kennis gehad, zelfde probleem

dit gebeurt in een NEC 1300-A dvd +/- brander
cd word btw warm/heet
Pagina: 1