Toon posts:

Automatisch mappenstructuur in folder weergeven??

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het is misschien een stomme vraag, maar weet er iemand hoe je in Windows XP (Pro) automatisch de mappenstructuur (links van het scherm) in een gewoon mappenvenster kunt weergeven?
Die stomme task bar vind ik maar niks, maar ik werk op 1280x960 resolutie, en het zou stom zijn om zoveel lege plaats te hebben in een folder window...
Misschien lukt het via de Groups Policy, het Register; of een switch in de folder schortcuts (zoals Mijn documenten in de Snelstart-balk)???

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2003 21:08 ]

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
Eerst aanzetten (zet gelijk even de status bar aan), dan naar Tools > Folder Options, tab: View en dan Apply to all folders klikken.

Ikzelf doe dan ook altijd nog:

- folder view op 'list'
- standaardextensies NIET verbergen
- verborgen/systeembestanden allemaal weergeven
- geen thumbnails cachen
- geen view per directory bewaren

Da's m'n standaard powerup-rondje als ik weer net een verse Windows heb ofzo.

Oh ja, en My Computer != Explorer, kan wel eens vervelend zijn.

• bille
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 17:10

bille

Don't call me Buff

ehm.. view->explorer bar-> folders??

en dan kan je ook nog ff naar Tools->Folder Options -> View.. en dan apply to all Folders..

Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies

Verwijderd

Topicstarter
Thanks! Dat het zó eenvoudig was had ik nog niet door. Ik dacht namelijk altijd dat je enkel de file views in alle folders op dezelfde default kunt zetten, maar dat is dus niet zo...

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
waarschijnlijk vindt je het ook vervelend dat de explorer in mijn documenten begint :?

gebruik deze koppeling naar explorer.exe: %windir%\explorer.exe /e,/select,C:\

dan begin je in c:\

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

• bille
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 17:10

bille

Don't call me Buff

of druk gewoon wintoets-E .. en dan start je gewoon in deze computer :)

Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Mjah... een beetje basic hé? ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.