Dag allemaal.
ik heb een NEC ND1300A in mijn machine zitten. Nu probeer ik een "legale" kopie van een film terug te zetten op mijn HDD. Echter meestal bij de laatste VOB-file geeft Windows XP Home Edition een kreet in de trend van
Cyclische Redundancy Check Fout.
En daarmee stopt het kopiëren.
Ik weet dat mijn hardware tiptop in orde is, dus dat kan het gewoon niet zijn.
Ik heb al ForceASPI 1.8 geprobeerd, maar dat gaf meer extra errors dan dat hij ze oplostte. Teruggedraaid en beter. Echter de genoemde fout blijft optreden. Ook op andere DVD-R schijfjes die ik naar HDD wil kopiëren.
Wat kan het zijn ? Uit de search haalde ik geen bevredigend antwoord naar boven.
Misschien dat sommigen meer info nodig hebben, roep het dan, en ik geef het.
HELP, want zo is het niet leuk meer.
ik heb een NEC ND1300A in mijn machine zitten. Nu probeer ik een "legale" kopie van een film terug te zetten op mijn HDD. Echter meestal bij de laatste VOB-file geeft Windows XP Home Edition een kreet in de trend van
Cyclische Redundancy Check Fout.
En daarmee stopt het kopiëren.
Ik weet dat mijn hardware tiptop in orde is, dus dat kan het gewoon niet zijn.
Ik heb al ForceASPI 1.8 geprobeerd, maar dat gaf meer extra errors dan dat hij ze oplostte. Teruggedraaid en beter. Echter de genoemde fout blijft optreden. Ook op andere DVD-R schijfjes die ik naar HDD wil kopiëren.
Wat kan het zijn ? Uit de search haalde ik geen bevredigend antwoord naar boven.
Misschien dat sommigen meer info nodig hebben, roep het dan, en ik geef het.
HELP, want zo is het niet leuk meer.