Ik ben al een tijdje bezig om een paar grote fouten weg te werken op een server van een basisschool.
Alleen ik blijf vast zitten bij 3 problemen.
Dit zijn de volgende...
En de 3de is van de DHCP server. Ik denk dat op een of andere manier een dll kapot is ofzo. Normaal geeft hij aan dat de DHCP geautoriseerd is om te starten (met de AD).
de DHCP server werkt wel. En is ook gemachtigd. Alleen deze foutmelding krijg ik niet weg.
Ik hoop dat jullie een paar suggesties/oplossingen hebben.
Oh ja.. nog iets.. kun je taal wijzigen van de LOG meldingen ?.. ik vind Nederlands een beetje ruk
Alleen ik blijf vast zitten bij 3 problemen.
Dit zijn de volgende...
Type gebeurtenis: Fout
Bron van gebeurtenis: Application Management
Categorie van gebeurtenis: Geen
Gebeurtenis-ID: 108
Datum: 15-7-2003
Tijd: 18:01:56
Gebruiker: NT AUTHORITY\SYSTEM
Computer: TRIANGEL-SERVER
Beschrijving:
Kan geen wijzigingen toepassen in de instellingen voor de installatie van de software. Kan geen wijzigingen in de software toepassen. Er is waarschijnlijk een vorige logboekvermelding met meer informatie. De fout is: Er bevindt zich geen gegevensobject over software-installatie in Active Directory. .
Type gebeurtenis: Fout
Bron van gebeurtenis: Userenv
Gebeurtenis-ID: 1000
Datum: 15-7-2003
Tijd: 18:01:56
Gebruiker: NT AUTHORITY\SYSTEM
Beschrijving:
Aan de clientuitbreiding voor Groepsbeleid Application Management zijn vlaggen (1) doorgegeven en de foutstatuscode (-2147221143) is geretourneerd.
De eerste twee zijn van een MSI install die ergens in een GPO zouden moeten staan. Ik snap dit niet.. ik kan namelijk in geen enekele GPO een software installatie vinden...Type gebeurtenis: Informatie
Bron van gebeurtenis: DhcpServer
Gebeurtenis-ID: 1044
Datum: 12-7-2003
Tijd: 16:32:57
Gebruiker: n.v.t.
Beschrijving:
Kan beschrijving voor gebeurtenis-ID (1044) in bron (DhcpServer) niet vinden. De lokale computer beschikt wellicht niet over de benodigde registergegevens of DLL-berichtbestanden om berichten van een externe computer te kunnen weergeven. Meer informatie: ; school.lokaal; 0.
Gegevens:
0000: 00 00 00 00 ....
En de 3de is van de DHCP server. Ik denk dat op een of andere manier een dll kapot is ofzo. Normaal geeft hij aan dat de DHCP geautoriseerd is om te starten (met de AD).
de DHCP server werkt wel. En is ook gemachtigd. Alleen deze foutmelding krijg ik niet weg.
Ik hoop dat jullie een paar suggesties/oplossingen hebben.
Oh ja.. nog iets.. kun je taal wijzigen van de LOG meldingen ?.. ik vind Nederlands een beetje ruk
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2003 20:40 ]