Toon posts:

probleem weergave startpagina

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na vele malen lekker gebruikt gemaakt van startpagina.nl, gaf t enkele weken geleden ineens een foutmelding. Het zegt dat ik de norton moet configuren. dit heb ik meerdere malen gedaan, en zelfs geprobeerd norton uit te doen. Als laatste heb ik het geuninstalled.
Toch blijf ik deze foutmelding krijgen! Wat doe ik fout/wat kan ik verhelpen?

Verwijderd

Die eikels zeggen dat je je firewall maar uit moet schakelen als je hun site wil bekijken |:(

Anyway, het kan zijn dat je een ad-blocking programmatje aan hebt staan, daardoor krijg je dezelfde foutmelding. Je zou deze dus uit moeten schakelen... Heb je daar wat aan?

Verwijderd

Topicstarter
kheb geen ad-blocking programmaatje behalve dus die norton. deze heb ik al verwijderd... :S nog andere tips?

Verwijderd

Neej, behalve contact opnemen met startpagina. Wellicht weten zij iets meer. Dit zijn meestal specifieke problemen die zij vaker te horen krijgen en dus misschien ook een oplossing kunnen bieden ism met jou.

Verwijderd

ik neem aan dat je je cookies en tijdelijke bestanden al gecleaned hebt en daarna f5 ?

Verwijderd

Topicstarter
ja, alle tips opgevolgd -> geen resultaat. maar kheb al hulp gevraagd bij startpagina. alvast bedankt!
Pagina: 1