Ok, bij voorbaat alvast mijn excuses dat ik je hier in een offtopic-situatie heb gebracht. Zo'n review hoort eigenlijk thuis in het subforum [GT] (Gadget Talk). Er is daar al een kleine topic over de AV320, maar niemand heeft hem nog echt getest, naar mijn weten. Als je wat voelt voor een beknopte review, mail dan even naar Robert (at) DAPreview.com, dan hoeven we er verder geen posts meer aan vuil te maken.
Over je probleem: het is wellicht toch handiger als je wat meer systeemspecs opgeeft, want wellicht is er een of ander hardwareconflict waardoor je USB-transfersnelheid omlaag is geschroeft (maar wellicht is je voeding de oorzaak, er zijn hier mensen die dat veel beter kunnen beoordelen dan naastgetekende).
Voor de mensen die niet weten wat een Archos AV320 nu precies is: het betreft hier een audio-video jukebox met 3.8" LCD. Al met al een zeer stroomconsumerend apparaat, en eigenlijk bedoeld om met USB 2.0 te gebruiken; wellicht trekt het opladen van de 2 accu's in deze machine (via USB) wat extra energie weg bij je USB-poort.
[
Voor 6% gewijzigd door
the_Omniscient op 15-07-2003 21:13
]