Toon posts:

superkut

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net als ex-qol gebruiker een superweb abbo gekregen. Inbellen is geen probleem, maar dan... het is zo sloom als de pest. Zo langzaam dat ik eigenlijk alleen superweb.nl kan bekijken. Bij andere pagina's krijg ik 'cannot find server' errors. De mail server kan ik ook al niet berijken.

Nu is mijn vraag: Is dit de normale gang van zaken bij superweb of werkt het meestal wel?

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:35
Ik heb op dít moment geen probleem. :)

's avonds kan het wel eens minder worden. Bel je analoog of digitaal in?

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

Topicstarter
digitaal

Verwijderd

ik ben blij dat ik van superweb af ben en heb nu kabel (eindelijk)

Verwijderd

Bij andere pagina's krijg ik 'cannot find server' errors. De mail server kan ik ook al niet berijken.
Kijk je dns settings eens na....
lijkt op een dns probleem

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:58

RvV

Vroeger was het altijd snel...nu is het vanaf vorige week echt heel traag. De meeste sites kom je niet meer op, en downloaden hoef je ook niet aan te beginnen. :r

Y'24

• damswer
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-08 07:30

damswer

mSW - LU since 2005

Ben met me 56k modem nog NOOIT hoger dan 33k6 geweest..

Ligt aan je settings zegt de helpdesk.. ehh, ja, niets veranderd, en bij WOL doet ie het wel gewoon goed

-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:35
Ik ben wel benieuwd wat er vrijdag gaat gebeuren.... Dan stroomt er een deel van de ex-QOL gebruikers in....

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Pagina: 1