Toon posts:

Case + koeling samenstellen

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi iedereen,

Ik heb een P4 2.8c Ghz CPU, Asus P4C800 Deluxe mobo, 2x 512b DDR400 geheugen, Radeon 9700 NP. Geen zo'n slecht systeem dus...

Ik krijg m'n CPU op 3Ghz, maar niet hoger. Dit komt omdat ik een ongelooflijk oude case heb zonder goede airflow en cooling.

Ik ben nog een n00b, dus zou er iemand mij eens kunnen vertellen wat ik het best zo allemaal koop, om wat beter te kunnen overclocken. Ik kan maximaal €250 uitgeven!

Voor prijzen, misschien ff kijken op http://tones.be want daar haal ik meestal m'n stuff...

Greetz
NS

• ismael86
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-02 21:46
waterkoeling lijkt me het beste voor die prijs stil en koel kijk bij www.xxlcases.nl

Verwijderd

Topicstarter
Is dat dan niet erg dat ik dat aanbreng in een oude Aopen case?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

aanbreng? geloof niet echt dat ze daar ook je watercooling gaan inbouwen hoor.. maar denk met wat eigen bouwsel (eheim 1250, bakje etc) kom je al aardig eind (lijkt me dat je toch geld over moet houden dan)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
Ik had dan gedacht aan die Asetek Basic Waterkoelingsset KT03 van 199EURO lijkt me nog leuk geprijst...

Verwijderd

Topicstarter
KarreMania schreef op 15 juli 2003 @ 19:48:
aanbreng? geloof niet echt dat ze daar ook je watercooling gaan inbouwen hoor.. maar denk met wat eigen bouwsel (eheim 1250, bakje etc) kom je al aardig eind (lijkt me dat je toch geld over moet houden dan)
Sorry ik begrijp je niet zo goed. ;)

Verwijderd

En wat heb je zelf al gedaan dan? :Z Ik wil je wel helpen..no problem, maar ik ga echt niet jouw koeling samenstellen ;)

Edit:
Dus..koop eerst maar een andere case dan :D

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2003 20:00 ]

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 23:24

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

misschien moet je je eerst wat eens verdiepen in overclocken, casemodden, en koelen.
in de Faq's staat een hoop nuttige info.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

NS2003, het is niet de bedoeling dat de users hier in DOC even jouw persoonlijke adviesgroep gaan vormen om te zien wat voor koelsetup je kan krijgen voor je budget van 250 eur. Begin eens met je te verdiepen in de basics van oc'en, lees reviews van koelers en waterkoelings-sets, en lees de GoT FAQ over het algemeen gebruik van GoT. Succes :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.