schrikapparaat probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
Ik beheer dus een societeit (van een studentenvereiningen). In deze societeit hangt wat barverlichting met metalen (verzinkt metaal) kappen. Vaak is het zo dat (dronken) mensen irritant gaan doen, tegen deze lampen slaan en niet willen ophouden.

Nu dacht ik simpel, mijn vader heeft nog een schrikapparaat en monteer deze er gewoon aan. De vraag is nu of dit mogelijk is (omdat de societeitvloer ook niet geaard is) en of dit haalbaar is. Ik heb al enkele schokken van dit apparaat gehad en overleeft dus het is wel verantwoord in gebruik.

if broken it is, fix it you should

• rfoppen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:07
Ben je niet een beetje bang dat je toch al ge-irriteerde dronken mensen nog meer opfokt als ze ineens een schok door hun donder krijgen ??

Appels zijn geen peren

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Volgens mij kanje dat beter niet doen, want heb ut idee dat ze dan alleen maar meer doorgaan, en dan is je lamp helemaal kapot

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Mag zoiets sowieso wel?

Het lijkt me niet helemaal netjes om in een horecagelegenheid gewoon maar dingen onder stroom te zetten, met de gedachte dat je je klanten een schok geeft.

Hang dan eerder de lampenkappen hoger oid.

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
Het is wel rigoreus maar goed, ze staan ook niet altijd aan...

if broken it is, fix it you should

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:08

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Netjes vragen of ze op willen houden met slaan :P

Verwijderd

Hang koperen buizen om het snoer heen (die dan wel vast zitten aan het plafond) tatata geen beweging in te krijgen, zonder geweld dan.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

GGS_VR6 schreef op 15 July 2003 @ 19:19:
Volgens mij kanje dat beter niet doen, want heb ut idee dat ze dan alleen maar meer doorgaan, en dan is je lamp helemaal kapot
Een reactie zoals:

AUW!!!!
Stomme lamp, hier pak aan.

*Klont* lamp stuk.

Aan de andere kant mag je ook niet zomaar iets onder stroom zetten, zeker niet met de intentie om mensen een schokkende ervaring te geven. Het idee is wel leuk maar niet uitvoerbaar.

Bij de ingang zou je trouwens borden moeten ophangen met de text "Pas op, lampen onder spanning". Dit wekt dan weer de nieuwschierigheid van de bezoekers en dan loop je het risico dat er aan het eind van de avond geen lamp meer aan het plafond hangt. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Ok, ik zou dit maar opnieuw proberen in een forum dat daar wel voor bedoeld is :) SG bijvoorbeeld.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.