Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb
Je kan jezelf gewoon de rechten geven om het in te zien (take ownership kan ook geen kwaad waarschijnlijk). En om het te zien: instellen dat je verborgen en systeembestanden kan zien? 
[search=system volume information] had je gedaan? Lijkt me namelijk genoeg info om toegang te krijgen.Ik heb al wel heel wat topics gevonden van mensen die het wel kunnen zien maar geen toegang kunnen krijgen, maar ik zie het dus helemaal niet.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
ik wilde net hetzelfde probleem posten, maar ik heb het gevonden! Ga (in een map) naar Extra -> mapopties -> Weergave en dan het 2e vakje uitvinken... (krijg je eerst een waarschuwing) en natuurlijk 'verborgen bestanden weergeven' aanzetten!
inderdaad.... dat vinkje moet je uitzetten... ennuh dit kon ik niet vinden in de topics die er al over liepen... het ging mij namelijk niet om het toegang krijgen tot deze map.. (zover was ik nog helemaal niet) ik zag deze map namelijk geeneens
beveiligde besturingssysteembestanden niet weergeven: uitvinken
ennuh als je dan toch aan het uitvinken bent... neem dan meteen deze ook even mee:
eenvoudig delen van bestanden gebruiken (dit kon ik wel in de search vinden)
beveiligde besturingssysteembestanden niet weergeven: uitvinken
ennuh als je dan toch aan het uitvinken bent... neem dan meteen deze ook even mee:
eenvoudig delen van bestanden gebruiken (dit kon ik wel in de search vinden)
[ Voor 22% gewijzigd door marenk_vos op 15-07-2003 18:28 ]
Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb