Toon posts:

Verkrijgbaarheid Asus sk8n

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand wanneer de SK8N van Asus beschikbaar komt? Geen enkele winkel op de pricewatch heeft deze.

Ik heb al wel weten te achterhalen dat de Opteron 140 in week 32 beschikbaar komt ,maar nog niet waar ik een SK8N kan krijgen.

Zijn er problemen met dit bord of is Asus gewoon te laat? Zij claimen zelf dit bord "world-wide available" te hebben begin July, maar ik zie hem nog nergens...

Mvgr,

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Zie nieuws search op sk8n en je vorige topic. Dat world-wide available moet altijd met een korrel zout genomen worden, dus tel daar minimaal 1, maar liever 2 a 3 maanden bij op voordat het echt goed leverbaar is. Bovendien, het is een servermoederbord, en die worden sowieso minder aangeboden dan gewone moederborden. Heb geduld dus, dan zal hij vanzelf in de pricewatch verschijnen :)

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Verder staan niet alle beschikbare producten in de Pricewatch opgenomen je kunt ook zelf even wat winkels af zoeken en kijken of ze dit product verkopen.

Release note was BTW op 30 Juni: http://www.asus.com/news/2003/20030630.htm
Het is vaak zo dat pas een paar weken daarna ook daadwerkelijk het product verschijnt en nog veel later wereld wijd. Het wordt misschien wel wereldwijd released maar met distributie etc wordt altijd op een bapaalde volgorde gedaan waardoor niet elk land of gebied tegelijkertijd het product krijgt..

Verwijderd

ehm, hou de pricewtach goed in de gaten zou ik zeggen.... laten we hopen dat asus op dit bordje laten zien dat ze het eindelijk wel kunnen, want ik heb met temp metingen hele slechte ervaringen :?!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:33
Dat bordje ziet er trouwens wel heel lekker uit.. >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.ocworkbench.com/2003/asus/sk8n/SK8N%203D%20photo.jpg

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:54
Ga er maar niet te hard op zitten wachten. Ik denk dat het pas echt op gang komt als de Athlon 64 er eenmaal is. Opteron zal toch iets voor de servermarkt blijven.....

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:03

Mentalist

[avdD]

Helaas, tweakers met een kristallen bol lopen hier niet rond :z

Er is idd een verschil tussen "release date" en wanneer je iets daadwerkelijk kunt kopen. Veel andere dingen dan de pricewatch in de gaten houden en eventueel contact opnemen met een winkel kun je niet doen. Een product kan nogal eens in het buitenland eerder verschijnen, dus je zou als je het er voor over hebt ook buitenlandse shops in de gaten kunnen houden om dan daar te bestellen.

Maar goed, wij weten net zo weinig over de leverbaarheid als jij, dus veel zin heeft dit topic verder niet :). Geduld is een schone zaak :P

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.