Toon posts:

Kazaa

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een simpele vraag, is het op een af andere manier mogelijk dat terwijl je bent ingelogd bij Kazaa, en rustig je bestanden binnen haalt, en andere de bestanden uit je shared folder downloaden, op enige wijze bestanden worden geupload in jou shared folder, zonder dat je hier zelf om hebt gevraagd?
Volgens mij is dit onmogelijk, dit is inmiddels een fel discussie onderwerp geworden!
de betreffende computer maakt deel uit van een netwerk, via een router welke is voorzien van een firewall

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2003 16:48 ]

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als het goed is niet :)

Verwijderd

Is altijd mogelijk natuurlijk, maar denk niet dat dat veel het geval is, en denk niet dat het eigenlijk ook gebeurt, maar niets is zeker. Volgens mij kan het (door freaks ofzo), maar wordt het niet gedaan.

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Stel deze vraag eens op het Kazaa-forum zou ik zeggen. Maar zoals Hielkej al zegt als het goed is niet. ;)

Wanbeleid is ook beleid.

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

ik heb er iig nog nooit iets van gemerkt, volgens mij kan het ook niet

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 17:26

momania

iPhone 30! Bam!

Ik gebruik het zelf niet, maar kan me niet voorstellen dat dit niet in de help van Kazaa zelf beschreven staat.

Het is nou eenmaal wel zo dat je met een peer to peer applicatie als Kazaa gewoon kwetsbaarder bent, dus niets is onmogelijk.

Je topic titel mag volgende keer wel iets duidelijker aub.
Zie ook: Software Algemeen - Policy

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.