[ASP / HTML] form met textarea wil niet posten.

Pagina: 1
Acties:

• Geodan
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06-2025
Ik heb het volgende probleem:

ik ben bezig een simpele recht toe recht aan nieuwsbrief beheer omgeving aan het maken. De inhoud staat in een textarea. Wanneer er te veel tekst in dit veld komt te staan, dan doet de submit knop het niet meer. ik kan drukken wat ik wil, maar er wordt gewoon niet gepost.

Ik heb alle settings van iis 5 aangepast, maar niks lijkt te werken. Ik heb ook al op google gezocht, maar daar kom ik niet verder dan de standaard maxlength instellingen van een textarea.

Ik weet wel dat er een maximum aan form velden (ongeveer 500 geloof ik ) is, maar is er ook een maximum aan de tekst binnen een textarea, of een maximum aan tekst die via een post verwerkt kan worden.

De tekst is niet langer dan 2 a4-tjes....

weet iemand hier een oplossing voor..

• Coolhva
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-08 09:32

Coolhva

Dr. Zero Trust

Gebruik een RTE.

(Real Text Editor) voor HTML, zoek maar eens op soundforge.net

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Coolhva schreef op 15 July 2003 @ 16:41:
Gebruik een RTE.

(Real Text Editor) voor HTML, zoek maar eens op soundforge.net
* gorgi_19 mist de relatie tot het probleem?

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• Coolhva
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-08 09:32

Coolhva

Dr. Zero Trust

Nou, dan heb je dat niet. Ik gebruik voor een CMS een RTE, die werkt met DIV elementen en daardoor omzeil je dat probleem...

• Folkert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-07 07:58
Is het platte tekst? Zonder html opmaak? Heb je getest bij welke hoeveelheid tekst het wel werkt?
Verstuur zelf geregeld grote nieuwsbrieven in html formaat die volledig in een text area worden geplempt. Gaat altijd goed...

[ Voor 40% gewijzigd door Folkert op 15-07-2003 16:53 ]

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-08 10:45

mulder

ik spuug op het trottoir

Weet je zeker dat ie niet post, misschien moet je even wachten als je geklikt hebt.

oogjes open, snaveltjes dicht

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 20:20
Zou het kunnen zijn dat je het formulier met GET opstuurt, ipv POST? Zo ja, dan zit daar je probleem, want de maximale lengte van GET data is gelimiteert. Als je overigens geen METHOD in een form opgeeft, default ie naar GET...
Pagina: 1