ja waarschijnlijk het zoveelste verhaal hier maargoed,
onlangs is er (joost mag het weten hoe) iets geinstalleerd waardoor ik niet meer de bestanden kan bereiken op de computer boven en visa versa.
dit ziet er ongeveer zo uit

Hoe zit je netwerk in mekaar?
- 2 computers beide XP , + 1 xbox
- 1 Kabel-Router (Edimax / prut ding) die aangesloten is op KabelModem
- eurm dat was het
Wat heb je al gedaan?
- Schijven staan gedeeld en mensen mogen hem benaderen en bestanden wijzigen
- Firewall uitgedaan op beide pc's
- Geen virus scanners actief
- Gekeken bij internet-opties en de beveiliging op low gezet etc.
- Computers via "\\Beneden" benaderd , zelfde error.
Wat werkt er nou wel/niet ?
- netwerk gaming werkt wel
- op de computer boven zie ik wel de computer beneden in mijn netwerk locaties , maar als ik erheen wil krijg ik dezelfde error
- op de computer beneden kan ik niet de werkgroep MsHome benaderen, ik kan wel naar "\beneden" gaan (d0h) maar zodra ik naar de andere pc ga of de werkgroep = error
eurm dat is het wel zo'n beetje , vast en cker een hele simpele standaard oplossing maar ik kom er ff niet uit (nob)
onlangs is er (joost mag het weten hoe) iets geinstalleerd waardoor ik niet meer de bestanden kan bereiken op de computer boven en visa versa.
dit ziet er ongeveer zo uit

Hoe zit je netwerk in mekaar?
- 2 computers beide XP , + 1 xbox
- 1 Kabel-Router (Edimax / prut ding) die aangesloten is op KabelModem
- eurm dat was het
Wat heb je al gedaan?
- Schijven staan gedeeld en mensen mogen hem benaderen en bestanden wijzigen
- Firewall uitgedaan op beide pc's
- Geen virus scanners actief
- Gekeken bij internet-opties en de beveiliging op low gezet etc.
- Computers via "\\Beneden" benaderd , zelfde error.
Wat werkt er nou wel/niet ?
- netwerk gaming werkt wel
- op de computer boven zie ik wel de computer beneden in mijn netwerk locaties , maar als ik erheen wil krijg ik dezelfde error
- op de computer beneden kan ik niet de werkgroep MsHome benaderen, ik kan wel naar "\beneden" gaan (d0h) maar zodra ik naar de andere pc ga of de werkgroep = error
eurm dat is het wel zo'n beetje , vast en cker een hele simpele standaard oplossing maar ik kom er ff niet uit (nob)
[ Voor 8% gewijzigd door Koffie op 16-07-2003 20:10 . Reden: Resize eens ff voor 1 zo'n simpele error :Z ]