Ik ben even bezig met een programma aan het schrijven dat als ik op een bepaalde knop druk dat dan de media player een media bestand afspeelt op panel1 :
Maar het vreemde is dat als ik het programma run dat ie dan zo gauw ik op VK_UP druk hij in een extern venster start, als ik dan de functie onder VK_F5 activeer (ook een mpeg file) dan doet deze het wel goed op afspelen op panel1. Als ik dan hierna weer op VK_UP druk dan doet hij het dan ook gewoon zoals het hoort, dus hij vertikt het gewoon de eerste keer om panel1 te gebruiken, weet misschien iemand een oplossing voor dit probleem?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| If key = vk_up then
begin
with MediaPlayer1 do begin
DeviceType := dtAutoSelect;
visible := false;
FileName := ('F:\Appz\kusos.com.12.22.mpeg');
display := form1.panel1;
open;
DisplayRect := rect(0, 0, panel1.width, panel1.height);
rewind;
play;
end
end |
Maar het vreemde is dat als ik het programma run dat ie dan zo gauw ik op VK_UP druk hij in een extern venster start, als ik dan de functie onder VK_F5 activeer (ook een mpeg file) dan doet deze het wel goed op afspelen op panel1. Als ik dan hierna weer op VK_UP druk dan doet hij het dan ook gewoon zoals het hoort, dus hij vertikt het gewoon de eerste keer om panel1 te gebruiken, weet misschien iemand een oplossing voor dit probleem?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2003 15:11 ]