Overmatig computergebruik heeft mijn fantasie gedood, dus ben ik niet in staat een interessante tekst hierneer te zetten.
Er zitten enkele bugs in onder andere de Jet 4.0 en de MDAC 2.7
Misschien zou die vriend van je eens moeten proberen wat er gebeurt als hij van de Microsoft Data Access Download pagina de laatste versie van deze twee zaken downloadt en installeert.
Misschien zou die vriend van je eens moeten proberen wat er gebeurt als hij van de Microsoft Data Access Download pagina de laatste versie van deze twee zaken downloadt en installeert.
Volgens mij kan je enkel een ORDER BY doen op kolommen die je ook in je select list staan hebt.
Dus:
zou volgens mij wel perfect moeten werken.
dit heeft trouwens niets met VB6 te maken; ff de titel gemod dus.
Dus:
code:
1
2
3
| select month(wedstrijd_datum) as wmaand, year(wedstrijddatum) as wjaar from tblWedstrijden order by wmaand, wjaar |
zou volgens mij wel perfect moeten werken.
dit heeft trouwens niets met VB6 te maken; ff de titel gemod dus.
[ Voor 13% gewijzigd door whoami op 15-07-2003 15:41 ]
https://fgheysels.github.io/
Op alle andere systemen werkt het prima en ik heb ff een SQL boek erop nageslagen en ik kan er niets over vinden dat ze expliciet in de select moeten staan. Achter dat * schuilt namelijk ook al het veld Wedstrijd_datum. Ik denk dat je de Group en Order by door elkaar haalt, maar dat kan ook aan mij liggen.
Nu is hij er ff niet, maar ik zal hem vragen om zijn MDAC en Jet te upgraden. Thx beiden, ik zal vertellen hoe het afloopt.
Nu is hij er ff niet, maar ik zal hem vragen om zijn MDAC en Jet te upgraden. Thx beiden, ik zal vertellen hoe het afloopt.
Overmatig computergebruik heeft mijn fantasie gedood, dus ben ik niet in staat een interessante tekst hierneer te zetten.
Kan je de query niet gewoon herschrijven als:
Ervan uitgaande natuurlijk dat wedstrijddatum een datumveld is (anders zou YEAR() en MONTH() ook niet werken).
SQL:
1
2
3
| SELECT * FROM tblWedstrijden ORDER BY Wedstrijd_datum; |
Ervan uitgaande natuurlijk dat wedstrijddatum een datumveld is (anders zou YEAR() en MONTH() ook niet werken).