Kan iemand mij helpen aan een gratis server die php en eventueel MySQL ondersteund? Liefst geen die lijkt op Lycos met die ambetante reclame
ja hoor
begin eens met wat faq's te lezen
begin eens met wat faq's te lezen
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Verwijderd
wil je er ook een gratis domein bij? en misschien gratis pop3 boxen? Nou ben je misschien wel nieuw hier, maar je vraag zal zich niet lang handhaven hier.
offtopic:
en het is trouwens ondersteunt
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2003 14:45 ]
Hier is er eentje: Welkom in P&W: FAQ en Beleid *updated: 05-07*Verwijderd schreef op 15 July 2003 @ 14:48:
ééntje? Liefst een goeie
hint: www.xszone.nl
[ Voor 7% gewijzigd door simon op 15-07-2003 14:49 ]
|>
Wat is ambetante reclame eigenlijk
Ambetant is Vlaams voor irritant lastig
.
En de I&T FAQ is hier goed genoeg voor, maar hosting zonder reclame vind je niet echt snel meer.
En de I&T FAQ is hier goed genoeg voor, maar hosting zonder reclame vind je niet echt snel meer.
Skat! Skat! Skat!
Wel ja, een gratis domein en gratis pop3 boxen zou wel goed zijn. Maar kun je wat meer uitleg geven waarom het niet lang zal handhaven hier?Verwijderd schreef op 15 July 2003 @ 14:44:
wil je er ook een gratis domein bij? en misschien gratis pop3 boxen? Nou ben je misschien wel nieuw hier, maar je vraag zal zich niet lang handhaven hier.
offtopic:
Aangezien het niet van de faq mag, en wat er eerder gebeurd spam isVerwijderd schreef op 15 juli 2003 @ 14:51:
[...]
Wel ja, een gratis domein en gratis pop3 boxen zou wel goed zijn. Maar kun je wat meer uitleg geven waarom het niet lang zal handhaven hier?
offtopic:
gratis domein en geen reclame? dream on
gratis domein en geen reclame? dream on
[ Voor 10% gewijzigd door simon op 15-07-2003 14:52 ]
|>
(dubbel)
[ Voor 101% gewijzigd door cobratbq op 15-07-2003 14:54 ]
One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all, and in darkness bind them...
Gebeurt, damn it! (En dan nog begrijp ik die tweede helft van je zin niet, trouwens.)Simon schreef op 15 juli 2003 @ 14:51:
Aangezien het niet van de faq mag, en wat er eerder gebeurd spam is
offtopic:
De link die ik gaf was naar het correcte gedeelte van de IT-Faq, waarin dit onderwerp behandeld wordt.
Dat er dan niet op geklikt wordt en ik het bij wijze van spreken moet c/p'en, kan ik ook niet helpen.
Ergo: alle mogelijke links en uitleg over jouw vraag staat daar in.
De link die ik gaf was naar het correcte gedeelte van de IT-Faq, waarin dit onderwerp behandeld wordt.
Dat er dan niet op geklikt wordt en ik het bij wijze van spreken moet c/p'en, kan ik ook niet helpen.
[ Voor 14% gewijzigd door gorgi_19 op 15-07-2003 14:55 ]
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Lees de FAQ zoals hierboven vermeldt of stop met trollen...
Als je van beide keuzes niet snapt wat ik er mee bedoel dan is er weer een Nederlands vooroordeel bevestigd
Als je van beide keuzes niet snapt wat ik er mee bedoel dan is er weer een Nederlands vooroordeel bevestigd
Sorry, ben lichterlijk dyslectisch, wat ik bedoel is, dat als je zelf met een vage verwijzing komt dat het dan imho spam is, zoals her en der eerder in dit topic gebeurdeSoultaker schreef op 15 July 2003 @ 14:53:
[...]
Gebeurt, damn it! (En dan nog begrijp ik die tweede helft van je zin niet, trouwens.)
|>
P&W is niet bedoeld voor 'help mij aan...' vragen. We zijn hier om te coden, niet om (uit)zoekwerk te doen voor anderen. En aan de slag te gaan voor mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten ligt al helemaal niet lekker hier 
Verder verkeerde subforum, hoeft de
hier niet bij te passen en de FAQ maakt het feestje compleet 
Voor alle niet topicstarters hier: zo'n topic met 17 reply's vol 'dat mag niet' (+onbegrijpelijk nederlands
) is natuurlijk niet de bedoeling
Verder verkeerde subforum, hoeft de
Voor alle niet topicstarters hier: zo'n topic met 17 reply's vol 'dat mag niet' (+onbegrijpelijk nederlands
[ Voor 99% gewijzigd door Glimi op 15-07-2003 14:58 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()