Toon posts:

3 beeldschermen?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wil graag 3 beeldschermen aan mijn computer, zodat ik daar koersgrafieken in kan plaatsen.

ik heb een pentium 4, met geforce 3 kaart.

wat heb ik nodig om dit voor elkaar te krijgen?

bij voorbaat vriendelijk dank! _/-\o_

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-04 16:05

Donnie

AKA DonCorleone

Ehh 3 beeldschermen ;) nee ff zonder gein :-D Je moet een beeldschermkaart hebben waar je 2 beeldschermen op kan aansluiten. En daarnaast dan nog een beeldscherm(grafische) kaart die je in een PCI-slot kan stoppen, of je moet natuurlijk 2 AGP-sloten hebben :P Download het progje ultramon... en je bent klaar! Suc6 ermee!!!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-08 16:49
Je hebt een PCI kaart met twee uitgangen nodig. Zo heb ik ook een GF3 met een dergelijke kaart ernaast voor drie schermen, werkt prima. Overigens is dit wel makkelijk te vinden, kijk eens in de V&B FAQ en zoek eens met de search op multihead, dualhead e.d. :)

[edit]
Oh, natuurlijk zijn er meerdere opties zoals een triplehead kaart (Matrox) of een dualhead AGP kaart met een andere PCI kaart ernaast, ik gaf hierboven een simpel maar werkend voorbeeld waarbij je je huidige kaart kunt blijven gebruiken.

[ Voor 33% gewijzigd door Abbadon op 15-07-2003 14:19 ]

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.