Ik heb een laptop de asus L3800C met windows XP Prof NL. Nu wil ik het programmatje chkmail van asus installaren maar deze doet niets. Hij installeert wel zet hem ook in het mapje opstarten maar ik kan hem niet starten om instellingen te maken. Wie weet hoe dat kan?
Misschien dat hij met compability mode wel zin heeft om iets te doen? En wat zijn je specs verder? Heb je de laatste update ervan al gedownload?
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2003 14:04 ]
Verwijderd
Is het niet zo dat het proggie de account-informatie van outlook express haalt? Heb je die goed ingesteld? Trouwens, het is toch een on-ding... op download.com staan tal van (freeware)-proggies die het werk beter doen, met minder rescourses...
ohh..dat wist ik niet, ik dacht dat ik hem misschien wel kon instellen voor http mail. Maar als er betere proggies zijn dan haal ik die ffkes ..THANX>.
Asus Chkmail werkt in samenwerking met Outlook. Als jij een nieuw mailtje krijgt in outlook, gaat er een blauw ledje branden naast je WIFI ledje. Ik weet niet of hij ook gaat branden als je bijv. outlook niet gestart hebt.
Het programma werkt niet met bijv. The Bat en Eudora...helaas.
Het programma werkt niet met bijv. The Bat en Eudora...helaas.
edit:
Je hoeft trouwens niet bijzonders in te stellen in het programma.
Je hoeft trouwens niet bijzonders in te stellen in het programma.
[ Voor 13% gewijzigd door Halfkakkende op 15-07-2003 15:23 ]
Pagina: 1