Zijn er al tweakers die ervaring hebben met dit bord.
Ik ben in bezit van dit bord en het draait goed, echter ik heb het idee dat de processor temperatuur verkeerd wordt weergegeven.
Bij het opstarten geeft de Bios al een temperatuur weer van 77 graden Celsius.
Nu is de omgevings temperatuur op dit moment wel een graad of 28, maar dit is volgens mij wel erg hoog
De Specs:
Proc: P4 2,8 GHz 800 Mhz FSB
Mem: 1024 MB DDR3200
VGA: Hercules Prophet 9800pro
Er valt weinig te "Tweaken" aan dit systeem daar het een PC-Prive project betreft, maar toch wil ik er lang plezier van hebben en niet dat het geheel te heet wordt.
Er zit een extra casefan in die temp gestuurd is.
Er is een CBOX2 aanwezig, echter deze geeft niet de temperatuur aan, maar de biosstatus. Met de Chaintech tool Digidoc heb ik niet de temperatuurwaardes kunnen uitlezen. Het programma crasht al bij voorbaat
Iedere suggestie is welkom
Ik ben in bezit van dit bord en het draait goed, echter ik heb het idee dat de processor temperatuur verkeerd wordt weergegeven.
Bij het opstarten geeft de Bios al een temperatuur weer van 77 graden Celsius.
Nu is de omgevings temperatuur op dit moment wel een graad of 28, maar dit is volgens mij wel erg hoog
De Specs:
Proc: P4 2,8 GHz 800 Mhz FSB
Mem: 1024 MB DDR3200
VGA: Hercules Prophet 9800pro
Er valt weinig te "Tweaken" aan dit systeem daar het een PC-Prive project betreft, maar toch wil ik er lang plezier van hebben en niet dat het geheel te heet wordt.
Er zit een extra casefan in die temp gestuurd is.
Er is een CBOX2 aanwezig, echter deze geeft niet de temperatuur aan, maar de biosstatus. Met de Chaintech tool Digidoc heb ik niet de temperatuurwaardes kunnen uitlezen. Het programma crasht al bij voorbaat
Iedere suggestie is welkom
[ Voor 18% gewijzigd door sailor_ej op 15-07-2003 14:04 . Reden: Extra info ]
We cannot direct the wind, but we can adjust the sails