In de game GTA Vice City kun je mp3 af laten spelen in je auto, maar hoe switch je snel naar je mp3 speler? want als ik in een andere auto stap krijg ik weer zon radio zender. Ik wil dus standaard mijn mp3 speler laten spelen als ik een auto instap. Is dat mogelijk?
Ikzelf denk nie dat da mogelijk is...
Iemand?
Iemand?
ik zoek me ook lamlazerus naar zo iets. Heb nog niets gevonden.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Ik t het music volume ingame gewoon op 0 (=> GEEN last van radio dus) en draai winamp in de achtergrond.
Dus zonder de ingebouwde mp3speler van GTA VC.
Dat heeft 4 voordelen:
-Ik heb ALTIJD muziek
-Ik heb meer keus, hoef niet steeds alles naar de map van GTA te kopiëren
-Ik kan als ik wil de muziek laten shuffelen ed.
-Ik kan een plaat overslaan met een functieknop van mijn multimediatoetsenbord...
Dus zonder de ingebouwde mp3speler van GTA VC.
Dat heeft 4 voordelen:
-Ik heb ALTIJD muziek
-Ik heb meer keus, hoef niet steeds alles naar de map van GTA te kopiëren
-Ik kan als ik wil de muziek laten shuffelen ed.
-Ik kan een plaat overslaan met een functieknop van mijn multimediatoetsenbord...
[ Voor 35% gewijzigd door BèR op 15-07-2003 15:09 . Reden: meer voordelen ]
Anoniem: 64425
Ik dacht dat er een progje was waarmee je zelf radio stations kon maken. Dan kan je dus je mp3's erin zetten zal ff zoeken.
edit: Probeer het hier eens mee. Weet niet of het andersom ook werkt want ik zit op m'n werk en kan het dus niet proberen.
http://raptor.cestiny.cz/...utils/GTAVCAudioDec11.zip
edit: Probeer het hier eens mee. Weet niet of het andersom ook werkt want ik zit op m'n werk en kan het dus niet proberen.
http://raptor.cestiny.cz/...utils/GTAVCAudioDec11.zip
[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 64425 op 15-07-2003 15:21 ]
-dubbelpost, excuses voor kick-
[ Voor 95% gewijzigd door BèR op 15-07-2003 15:09 ]
Je zou kunnen proberen om gewoon alle andere zenders te vervangen door jouw MP3's, of misschien is het wel mogelijk om gewoon alle andere zenders te verwijderen, zodat je sowieso altijd op de goede komt
The devil is in the details.
Pagina: 1