Ik wil voor een Lan-party iets maken zodat mijn pc ongeloofelijk gaat meuren als ik hem aanzet... weet iemand hier een oplossing voor... de search helpte me niet echt omdat er niet veel mensen zijn die dit ook willen.. het is gewoon bedoelt om mijn vrienden te irriteren
P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.
Net zolang totdat ik het antwoord hebVerwijderd schreef op 15 July 2003 @ 12:23:
Kijken hoe lang dit topic open blijft....
Ik geloof dat je hier niet helemaal goed zit wat dit betreft?
Wat heeft dit met een CM te maken?
lijkt me meer een HK topic
Wat heeft dit met een CM te maken?
lijkt me meer een HK topic
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
leuk ook trouwens op een lan...
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
hmm, en jij bent dan van plan om lang op die lanparty te blijven
Koop een grote vis bij de visboer en leg hem in je kast en sluit de blowholes enz. af. Bij de lanparty zet je hem aan en dan worden er allerlei onwelriekende geuren naar buiten geblazen.Verwijderd schreef op 15 juli 2003 @ 12:24:
nee het moet echt ondraaglijk worden!!!!
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Je wil toch geen fik starten in een zaal vol mensen
Zet je voeding op 110, je proc op 5 Ghz, en zet hem pas aan als je op de lan bent.
geheid een stevig luchtje, verder geef ik je weinig kans met dit topic
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
Verwijderd
Dat moet wel kunnen. Moet je PC het daarna ook nog doen????Verwijderd schreef op 15 juli 2003 @ 12:28:
ja brand lucht das ook vet
HK Modus
CME Modus
/HK ModusKoop een AMD 3000 Overclock hem en zet hem op het lan neer zonder koeler en gewoon lekker de pc aanlaten en niet zelf uitzetten
CME Modus
/CME ModusEn leuke vriend ben jij als je je pc wilt laten stinken, snap er het nut niet zo van. Op een lan wil je toch je pc showen en niet zorgen dat iedereen denkt wat heb jij voor stink-bak...
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Ik wil dat er niks met mijn pc gebeurt...OnTracK schreef op 15 July 2003 @ 12:29:
Zet je voeding op 110, je proc op 5 Ghz, en zet hem pas aan als je op de lan bent.
en vervolgens paniek zaaien tussen de mensen om je heen. Fik of brandluchten verspreiden is niet iets wat lollig is in een hal met mensenVerwijderd schreef op 15 July 2003 @ 12:28:
ja brand lucht das ook vet
Ik had net het idee om dat met een afstand te maken.. dan kan ik al ik mijn daar 's nachts laat staan daar een brandlucht door het huis versprijden
Ik hoop dan dat je je pc terugvind met een lading poeder en schuim er in. Lekker verantwoord bezig, vriend, zeker als je het op afstand gaat doen, de held.
* Remy Ej, hou nou op joh
Laat het topic nou met rust mensen!
Denk ook dat alle medetweakers het heel leuk vinden als jij het brandalarm af laat gaan waardoor de sprinklers de hele zaal blank zetten. Denk niet dat ze je daarna op een biertje zullen trakteren om het maar zachtjes uit te drukken!Verwijderd schreef op 15 juli 2003 @ 12:31:
Ik had net het idee om dat met een afstand te maken.. dan kan ik al ik mijn daar 's nachts laat staan daar een brandlucht door het huis versprijden
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Ik neem aan dat jullie ondertussen wel doorhebben dat dit topic gewoon onzin is 
hij is ondertussen al gereport in SeM ... dus laat maar rusten
hij is ondertussen al gereport in SeM ... dus laat maar rusten
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Verwijderd
Is weer zo'n kiddie die niet beter weet zeker ??? En schrijffouten, och ...
Topic geef ik juistgeteld nog 5 minuten
Topic geef ik juistgeteld nog 5 minuten
Verwijderd
Ja! Da's een goeie. Hopelijk staat hij op de zolder, en gooit de eigenaar van het pand hem uit het raam om zijn huis te redden.... Die denkt natuurlijk dat dat ding in de fik is gevlogen o.id...... Tja, als je net wakker bent geworden van een hevige brandlucht, denk je natuurlijk niet zo heel helder na.Verwijderd schreef op 15 July 2003 @ 12:31:
...en dicht. 'k Zie het nut van dit topic echt niet in
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()