Ik heb overal gezocht, ik kan nergens een oplossing vinden voor mijn probleem. De situatie is als volgt:
Ik heb een pc met win XP home NL, als ik de computer opstart start ook automatisch msn messenger 6.0 op, dit is de bedoeling. Als ik dan internet aanzet doet msn messenger 6.0 niks, dat is ook de bedoeling.
Maar... op de een of andere manier logt mijn zusje
toch automatisch in, maar niet met MSN 6.0. Ik vermoed dus dat ze inlogt met de oude msn, die ik heb uitgezet bij het opstarten. Maar ik zie het pictogram van die oude messenger nergens. Dit is gruwelijk vervelend aangezien er dan allerlei wazige sjappies tegen mij aan beginnen te lullen en ik niks kan uitzetten...
Ook had ik al bedacht dat het aan een zogenaamd .NET pasport kan liggen, dit zorgt er denk ik ook voor dat er in MSN twee balken zijn om in te loggen, een als andere account, en een voor die van mijn zusje.
De enige oplossing is tot nu toe aanloggen met mijn zusjes account, dan krijg ik de melding dat ze uitgeschreven word bij een .NET account en dan weer uitloggen
Ik van alles geprobeerd, niets helpt
Ik heb een pc met win XP home NL, als ik de computer opstart start ook automatisch msn messenger 6.0 op, dit is de bedoeling. Als ik dan internet aanzet doet msn messenger 6.0 niks, dat is ook de bedoeling.
Maar... op de een of andere manier logt mijn zusje
Ook had ik al bedacht dat het aan een zogenaamd .NET pasport kan liggen, dit zorgt er denk ik ook voor dat er in MSN twee balken zijn om in te loggen, een als andere account, en een voor die van mijn zusje.
De enige oplossing is tot nu toe aanloggen met mijn zusjes account, dan krijg ik de melding dat ze uitgeschreven word bij een .NET account en dan weer uitloggen
Ik van alles geprobeerd, niets helpt
King of Cod