MSN messenger, ik kan er niet meer tegen

Pagina: 1
Acties:

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 31-08 19:52
Ik heb overal gezocht, ik kan nergens een oplossing vinden voor mijn probleem. De situatie is als volgt:

Ik heb een pc met win XP home NL, als ik de computer opstart start ook automatisch msn messenger 6.0 op, dit is de bedoeling. Als ik dan internet aanzet doet msn messenger 6.0 niks, dat is ook de bedoeling.
Maar... op de een of andere manier logt mijn zusje |:( toch automatisch in, maar niet met MSN 6.0. Ik vermoed dus dat ze inlogt met de oude msn, die ik heb uitgezet bij het opstarten. Maar ik zie het pictogram van die oude messenger nergens. Dit is gruwelijk vervelend aangezien er dan allerlei wazige sjappies tegen mij aan beginnen te lullen en ik niks kan uitzetten...
Ook had ik al bedacht dat het aan een zogenaamd .NET pasport kan liggen, dit zorgt er denk ik ook voor dat er in MSN twee balken zijn om in te loggen, een als andere account, en een voor die van mijn zusje.

De enige oplossing is tot nu toe aanloggen met mijn zusjes account, dan krijg ik de melding dat ze uitgeschreven word bij een .NET account en dan weer uitloggen

Ik van alles geprobeerd, niets helpt :(

King of Cod

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Hoe verwijder ik Windows Messenger uit Windows XP?

dat al gelezen?

[ Voor 30% gewijzigd door Toet3r op 15-07-2003 12:25 ]

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 21:01

CAP-Team

XBL: CAPTeam

dit had ik van de week ook, waarschijnlijk heb je Norton Antivirus 2003 op je computer geïnstalleerd met de optie "messenger scannen" oid aan. Dan wordt MSN namelijk als een soort van Service gestart.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:06

E-Vix

Nu met sneeuw!

Heb je er al eens aan gedacht om aan je zusje te vragen hoe zij MSN messenger opstart, en om aan haar te vragen of ze niet met jouw account in wil loggen?
Wat misschien nog veel makkelijker is, is om voor je zusje een eigen windows login naam aan te maken. Dan kan ze niet eens meer op jouw MSN inloggen. Bovendien ben je dan ook meteen van het gedoe af dat jouw en haar programma's door elkaar staan.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 31-08 19:52
gpedit.msc werkt niet bij XP home, in ieder geval niet bij de mijne, en messenger is ook wat anders dan MSN, messenger staat al maanden uit...

Ik heb msn inderdaad bij norton aangevinkt, ben benieuwd

King of Cod

• Royz
  • Laatst online: 08-09 17:58

Royz

Kleurenblind!!

Phart schreef op 15 juli 2003 @ 14:58:
[...]
Dat had ik ook, nadat het uitgevinkt is werkt het gewoon goed let maar op ;).

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Verwijderd

Phart schreef op 15 July 2003 @ 14:58:
[...]

gpedit.msc werkt niet bij XP home, in ieder geval niet bij de mijne,
bij mij wel. en bij xp pro werkt het ook.

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

Phart schreef op 15 July 2003 @ 14:58:
[...]

gpedit.msc werkt niet bij XP home, in ieder geval niet bij de mijne, en messenger is ook wat anders dan MSN, messenger staat al maanden uit...

je kan ook een van de andere 2 manieren gebruiken, de derde werkt zeker die heb ik paar dagen geleden nog gebruikt na een nieuwe xp instal

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 21:01

CAP-Team

XBL: CAPTeam

toch vaag ik riep hierboven dan wel zo hard dat 't door NAV2003 kwam, vanmorgen kwam ik erachter dat ie op m'n laptop ook als service draaide, terwijl daar NAV2003 nog niet op staat .. ik heb msmsgs.exe maar ff gerenamed naar msmsgs.exe.old :P

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Pagina: 1