[Win2k3] Digicam driver

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• DumbAss
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08-2025
Ik heb vorige week windows server 2003 geïnstalleerd. Alles draait goed alleen toen wilde ik mijn foto's van mijn digicam afhalen. Toen ik de usb drivers had gedownload voor de fuji finepix s304 gaf hij aan dat ze alleen voor Windows XP waren.
Weet iemand een manier om deze error te omzeilen?

Vanutsteen.nl => nerds only | iRacing

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-05 08:53

Elektronicanet

Leds do it!

Vraag het aan de support afdeling van Fuji?

Nederlander in België

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 14:59
Waarom, waarom, waarom gebruik je Server 2003???? Deze is niet bedoelt voor al die multimedia zooi, dus support zal denk ik moeilijk worden.

No production networks were harmed during this posting

Verwijderd

Wordt die camera niet gewoon door Win2K3 als "removable storage" gezien, net als Win2K en WinXP?

In dat geval is 't gewoon inpluggen en de camera via de explorer benaderen.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-05 06:42

momania

iPhone 30! Bam!

Dit kan je proberen op de manier die HedKandi aangeeft.
Verder moet je weining ondersteuning verwachten op win2k3 server voor multimedia doeleinden.

Lees ook dit eens door: Beta's updates en nieuwe OS'en
Let vooral op het stuk 'nieuwe OS'en'
Gebruik het OS waar het voor bedoeld is!
Ga dus niet een server OS installeren als het ook je desktop moet zijn. Dan kan je beter een client OS nemen en zelf de extra server functionaliteiten toevoegen met losse applicaties.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

Een Windows Server 2003 is niet bedoelt om digitale camera's en dergelijke aan te hangen omdat het niet ten goede van de stabiliteit van een server komt. Ik raad je aan om naar WindowsXP over te gaan of iets dergelijks.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik heb hier niks aan toe te voegen... anders mail met Fuji wanneer ze drivers uitbrengen voor Win2k3, maar ik ben bang dat ze je voor gek verklaren ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.