Toon posts:

[nf7] bios flash piept

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde net mijn nf7-s flashen (bios).

Ik ben met bootflop naar 'dos'gegaan en getikt "awdflash 1.bin" (file gerenamed eerts naar 1 .bin dus)

Toen vroeg awdflash of ik de oude wilde saven, hier heb ik nee gekozen en toen vroeg hij of ik wilde flashen, ik ja gekozen. Toen gaf hij een harde piep (nu nog steeds). ZOnder te beginnen met flashen oid.

Wat moet ik doen? Durf niet echt op reset te drukken!!
Kent iemand deze piep?

Verwijderd

ik ken de piep niet, maar het zal niet veel goeds betekenen. ik denk dat het verstandigste wat je nu kunt doen is je pc uit zetten en dan hardwarematig op je mobo een jumper verplatsen zodat de cmos gecleard wordt

• mrb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2025

mrb

ik ken hem niet maar ik vermoed dat hij het bestand niet kan vinden, probeer het gewoon, de nf7 vraagt als het goed is vanzelf om een flop met bios zodra er geen goede bios geflasht is ( althans mijn nf7-s doet dat wel )

Wacht voor alle zekerheid even op bevestiging van mijn antwoord :)

Verwijderd

Topicstarter
Ha er valt niet meer te wachten! Ik was al begonnen!

Toen ik net naar boven liep zag ik gelukkig dat hij al weer in xp zat. Ik weet niet wat er fout ging maar hij doet het weer. FF op een andere manier proberen te flashen (wel met switches ed)

• mrb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2025

mrb

:) gelukkig maar, download iig even de bios opnieuw!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:28

MaDLiVe

.-Observer-.

Zolang hij niet was begonnen met flashen is het gewoon veilig om de rest button in te drukken--> spreek uit heel veel ervaring :P

je kan toch gewoon flashen met alt+f2? (zolang je de juiste versie van awdflash+bios hebt)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Pagina: 1