[XP] Fout: .aspx niet gekoppeld aan een programma.

Pagina: 1
Acties:

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:00
"http://www.fileplanet.com/betas/shadowlands.aspx
Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld, maak een koppeling via het onderdeel mapopties via het configuratiescherm"

Deze error krijg ik bij het installeren van een spel (Anarchy Online Shadowlands Beta). Ik heb het in het Shadowlands topic op GoT gevraagd, daar kreeg ik geen antwoord, en aangezien dit mij geen fout lijkt van de installer (het werkt op een andere computer perfect) dacht ik: ik probeer het hier even.
De computer weet dus blijkbaar niet wat hij met een .aspx moet doen, maar als ik die link copypaste in IE dan opent hij hem wel. Het probleem is dat de installer niet verder wil gaan na deze error. Weet iemand hoe het goed gekoppeld kan worden? Ik heb al een aantal dingen geprobeerd (klooien in dat mapopties scherm bij .aspx, beveiliging van IE op zeer laag zetten) maar 't lukt me niet. Hellup?

WEBN & chill (@IBKR)

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:00
't gaat om een laptop met Windows XP home, en de nieuwste IE6.

WEBN & chill (@IBKR)

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

aspx is eigenlijk asp.net. Maar je kan toch gewoon een .aspx bestand aan maken en dan openen met doen, aanvinken dat je het altijd met dat programma wilt doen en klaar is DeadKennedy.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Het is niet echt een werkstationprobleem, aangezien er vanaf ASPX alleen content teruggestuurd moet worden naar de client. Maar zeg bij MS nooit nooit en probeer voor de grap het nieuwste .NET FrameWork van Windows Update.Net eens te installeren. IE updaten kan ook zin hebben.