Toon posts:

GoT Case mod Gallery

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is al een paar keer genoemd: waarom geen case mod gallery?
Nou ik ben al bezig wat op te zetten...
Maar wat moet er in? Simpel weg alleen plaatjes van mooie kasten met daarbij de gegevens of ook nog wat tips voor case mods?
Zeg het maar...
Misschien dat iemand anders al bezig was een site op te zetten ik weet het niet, ik vondt het een heel goed idee dus ben maar alvast begonnen :)

Verwijderd

Heel goed idee, ik ben trouwens nog steeds opzoek naar een mooie font! :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 november 2000 11:44 schreef MV het volgende:
Heel goed idee, ik ben trouwens nog steeds opzoek naar een mooie font! :)
Ik heb thuis een goeie font page in mijn favorieten staan |:(

Verwijderd

Je had me laats al iets van zo'n site gegeven, kon nix leuks vinden (zal wel aan mij liggen) :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 november 2000 11:56 schreef MV het volgende:
Je had me laats al iets van zo'n site gegeven, kon nix leuks vinden (zal wel aan mij liggen) :)
Ik ben 500 fonts rijker geworden door die site! :D

Verwijderd

Heb je je daar lopen registreren dan?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 november 2000 12:03 schreef MV het volgende:
Heb je je daar lopen registreren dan?
Nee:?
Maarre nog tips voor de case mod gallery?

Verwijderd

eh, iets van mail al je designs/foto's naar jou webpage?

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

leuk ID, als je je mail adres doorgeeft dan zal ik zo snel mogelijk als ik klaar ben met mijn case-mod ff een mailtje sturen.
tenminste als ik het niet vergeet.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Llewella,

Is het nog gelukt om die bak van je in elkaar te draaien? :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 november 2000 12:14 schreef tazzman het volgende:
Llewella,

Is het nog gelukt om die bak van je in elkaar te draaien? :)
Ik heb nog niet alles in huis :'( Maar ik heb mijn moederbord teminste al :) Kan wel proberen mijn pentium erop te wringen maar dat heb weinig zin denk :)

Verwijderd

Topicstarter
Ohwja voor de liefhebbers: mailadres = llewlla@yahoo.com

Verwijderd

misschien moet je deze topic ook ff bij onzin forum openen, hier krijg je niet erg veel reacties! :)

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Hmm ik ken het probleem.. ik ga alle spulletjes gewoon zelf ophalen (lease auto is toch wel handig :) )... maar alleen die kast blijft een hekel punt. Tssk... keuzes..keuzes.. moeilijk hoor.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Topicstarter
Oke, de pagina is bijna af, nu vanavond nog ff uploaden en insturen die foto's maar! :D

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 15:16
gedaan :)

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

D0pe, de mijne komt durop!, goed ID jongus

I see dead pixels...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 november 2000 13:45 schreef jotheman het volgende:
D0pe, de mijne komt durop!, goed ID jongus
en meisje! :(

:P

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

CaseMods... zucht...als ik nou eens EEN KAST HAD OM TE MODDEN!!

Maar goed, schijnt dat die ANTEC SX-830 kasten (ik wil ! ik wil! ik wil !) zijn blijven hangen bij de grens en kunnen niet ingeklaard worden.. dus Antec Europe BV geen kasten.. erger nog, Ned-Cool geen kasten... nog erger.. IK geen kast! |:( Dus wacht ik maar ffies met het kopen van de onderdeeltjes van het nieuwe beest.. moet het wel ergens in kwijt kunnen..

hmm als ik alles nu over mijn buro spreid, dan is dat toch eigenlijk wel de ultieme case mod :9

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 november 2000 14:09 schreef tazzman het volgende:
CaseMods... zucht...als ik nou eens EEN KAST HAD OM TE MODDEN!!

Maar goed, schijnt dat die ANTEC SX-830 kasten (ik wil ! ik wil! ik wil !) zijn blijven hangen bij de grens en kunnen niet ingeklaard worden.. dus Antec Europe BV geen kasten.. erger nog, Ned-Cool geen kasten... nog erger.. IK geen kast! |:( Dus wacht ik maar ffies met het kopen van de onderdeeltjes van het nieuwe beest.. moet het wel ergens in kwijt kunnen..

hmm als ik alles nu over mijn buro spreid, dan is dat toch eigenlijk wel de ultieme case mod :9
Heb je geen kast? Echt niet? Pak dan een doos van de ikea ofzo en ga die modden... (op welke site zag ik dat ook alweer...ff kijken...)

edit:
url gevonden! http://www.madonion.com/hardware/thegallery/?20000811_not ... kijk dit jongetje had ook geen kast en heeft bij gebrek aan beter maar een ikea doos gepakt;)

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Lekkere aarding heeft zo'n doos zeg.. :)

Nah ik vind het wel kalote.. zoek ik maanden naar een toffe nieuwe kast, vind ik de Tornado 1000 Tower.. geweldige kast van 3dCool.com, maar niet in Europa te verkrijgen en ze verschepen hem ook niet! ARGH! Vind ik eindelijk die SX-830, vet apparaat.. blijft die container steken aan de grens ofzo.. |:(

Nog ff ik pak straks wel een Coca-Cola krat ofzo. :P

Verwijderd

Goed idee :]

Verwijderd

omhoog met deze topic :) er moeten meer foto's gestuurd worden! :)

Verwijderd

Topicstarter
Hij is er hoor! Kijk maar op http://casemod.llewella.com
Pagina: 1