Toon posts:

Vage verbinding kazaa

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Toen ik kazaa opstarte zag ik aan mijn firewall dat hij verbinding maakte met crl.verisign.com. Nou heb ik dit ff ingetikt in IExplorer en daar stonden allerlei vage bestanden.
Weet iemand wat kazaa daar mee doet?
Ik heb nl. geen zin in spyware

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-07 12:40

BachW

Tweaker in Noorwegen

dat zal inderdaad wel spyware zijn...
Gebruik je Kazaa-lite? heb je ad-aware wel is geinstalleerd en gerund?

BOINC stats

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

heb je de full versie van kazza of kazaa lite? want full verise van kazaa zit dus wel spyware in en in de lite zou het niet in zitten, zeggen ze.

moet je ad-aware eens een keer draaien

en ik zie nu dat deze in WOS staat, maar hij hoort toch in SA

move --> SA?

[ Voor 35% gewijzigd door Toet3r op 15-07-2003 11:04 ]

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 17:26

momania

iPhone 30! Bam!

Verisign is geen spyware hoor...

Kijk maar op www.verisign.com , kan je precies lezen wat het is...

Windows Operated Systems >> Software Algemeen

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik de volledige versie van kazaa want het viel me op dat ik met kazaa lite minder resultaten kreeg, ik heb nu met mijn firewall al het vage geblokeert en kazaa werkt nog gewoon.
Er waren vele verbindingen die naar gator.com lijden.

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 16:09
gator.com das fijn.
Ik betwijfel of je die troep er nog volledig af krijgt..

Kazaa Lite vind als het goe dis meer, want daar heb je 1000 punten standaard.
Bij gewone Kazaa start je met 0

Verwijderd

die 1000 punten hebben NIETS maar dan ook NIETS te maken met de search enige wat er veranderd is dat je voorrang krijgt op downloads als je in een que staat...

stel ik heb 1000 punt en jij 0 we staan beiden in de que voor zelfde bestand bij zelfde user dan mag ik eerst omdat ik meer punten heb

thats all folks enne die vage bestanden ik zou het niet vertrouwen (neem aan dat je nergens om gevraagd hebt?) dan zal het wel iets vaags wezen wat je NIET wilt ;-)

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 16:09
Verwijderd schreef op 15 juli 2003 @ 18:16:
die 1000 punten hebben NIETS maar dan ook NIETS te maken met de search enige wat er veranderd is dat je voorrang krijgt op downloads als je in een que staat...

stel ik heb 1000 punt en jij 0 we staan beiden in de que voor zelfde bestand bij zelfde user dan mag ik eerst omdat ik meer punten heb

thats all folks enne die vage bestanden ik zou het niet vertrouwen (neem aan dat je nergens om gevraagd hebt?) dan zal het wel iets vaags wezen wat je NIET wilt ;-)
Verwijderd schreef op 15 July 2003 @ 17:44:
Ik gebruik de volledige versie van kazaa want het viel me op dat ik met kazaa lite minder resultaten kreeg, ik heb nu met mijn firewall al het vage geblokeert en kazaa werkt nog gewoon.
:)

Verwijderd

Minder resultaten met kazaa lite :? volgens mij gewoon hetzelfde hoor.. alleen heeft kazaa lite al standaard een boel dingen gefilterd.. of het ligt aan je supernode..

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:54
Verwijderd schreef op 15 July 2003 @ 17:44:
Onzin, de ene keer is een file beter beschikbaar dan de andere keer :)

Maar als jij liever een zooi Spy/Ad-ware op je PC wil moet je dat zelf weten :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat van die 1000 punten is inderdaad bullshit, daarvoor heb ik al een crack gedownt en ik zit dus ook standaard met 1000

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Dus moet je weer een crack uitvoeren over een toch al beroerd pakket, omdat de makers ervan blijkbaar geen principes hebben. Ze willen geld vangen, terwijl ze een P2P product maken, dus bouwen ze spyware in, en verkopen die positie aan een bedrijf. Iedereen is vervolgens lyrisch over Kazaa, maar baalt van de spyware.

Jij roept vervolgens: Ik wil geen spyware, maar wel een snelle download in Kazaa.
Dan is er mijns inziens maar 1 mogelijkheid:
Kazaa Lite K++.
Standaard spyware-loos, en standaard (tegenwoordig tenminste) al gepatched met 1000 punten...En ja, die 1000 punten crack heb je te danken aan degenen die de spyware uit Kazaa wilden halen...

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik Kazaa Lite K++ downen?

• Tweaker.nu
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:04

Tweaker.nu

we all float down here

yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today....

• Thundertje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-06-2022
Cursus Spyware Omzeilen DEEL I.

Q: Hoe omzeil ik Spyware ?

A: Niet..... Ook niet met kazaa lite. Huuu? wat nou ?

Q: Wat kost tegenwoordig nog een Pentium-II met een harddisk van 40GB ?

A: Geen drol, je zet dus gewoon een extra systeempje weg voor €150,- met alleen maar kazaa, winmx, etc etc... om te sharen, explorer word nooit gebruikt, en je hebt die hele Spyware voor de gek gehouden, want wat hebben ze aan spyware waar geen zinnige informatie van komt ? niks dus laat ze lekker spyware(n)......

psst niet verder vertellen hoor :X

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 09:41

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

http://www.kazaalite.tk

Tweaker.nu, haal je link ff weg misschien dat is een commerciele ripsite, die rustig doorlinkt naar de download mirrors van kazaalite.tk

ma ma ma ma ma macron one

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 09:41

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Cursus Spyware Omzeilen DEEL 0.

Q: Hoe omzeil ik Spyware ?

A: Met kazaa lite

ma ma ma ma ma macron one

• Thundertje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-06-2022
@MaxBurn,

Nope ook niet met kazaa lite over de poort die je open hebt staan om te sharen, gaat net zo makelijk spyware data over heen, snif die poort maar eens en kijk maar eens goed naar de data die voorbij komt, juist ... ook met kazaa lite een spyware probleem....

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:54
Thundertje schreef op 19 July 2003 @ 09:07:
@MaxBurn,

Nope ook niet met kazaa lite over de poort die je open hebt staan om te sharen, gaat net zo makelijk spyware data over heen, snif die poort maar eens en kijk maar eens goed naar de data die voorbij komt, juist ... ook met kazaa lite een spyware probleem....
Als je geen spyware geinstalleerd heb word dat toch erg moeilijk :z

En een extra PC kopen voor P2P software is ook niet echt een 'oplossing' :)
Pagina: 1