Toon posts:

MSN 6.0 Crasht de hele tijd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK heb al een paar keer alles opnieuw geinstald, register helemaal schoongemaakt etc. Maar niks helpt er tegen.

Als ik Schermafbeeldingen uitzet heb ik er geen last meer van, maar ik wil dat ze
aanblijven. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Misschien handig om je specs te vermelden :?

Had je dit ook met vorige versies?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Ander
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-09 23:54
msn 6.0 is volgens mij ook nog een beta-versie. Dus het hoeft niet aan jou pc te liggen.

[ Voor 3% gewijzigd door Ander op 15-07-2003 11:14 ]

Greetz, Ander || Specs

• the_RJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

the_RJ

Banana Hammock!

Ander schreef op 15 July 2003 @ 11:01:
msn 6.0 is volgens mij ook nog een beta-versie, dus het hoeft niet aan jou pc te liggen.
Nou niet eens volgens mij :), tis gewoon nog beta-versie

Maar als je schermafbeelding uitzet dan doet ie et wel... hmmz, bij mij crashte hij 1 keer omdat ik geen .jpg had gebruikt ofzo (kweenie wat voor format et was) maar misschien...

System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton

Verwijderd

Topicstarter
the_RJ schreef op 15 July 2003 @ 11:07:
[...]

Nou niet eens volgens mij :), tis gewoon nog beta-versie

Maar als je schermafbeelding uitzet dan doet ie et wel... hmmz, bij mij crashte hij 1 keer omdat ik geen .jpg had gebruikt ofzo (kweenie wat voor format et was) maar misschien...
Tja bij mij crasht msn meteen als ik het weer aanvink terwijl ik er voorheen geen last van had, heb ook niks nieuws geinstald mrja.

• the_RJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

the_RJ

Banana Hammock!

weird :?, enige wat ik zou kunnen bedenken is dat je een virus zou hebben, maarja waarom hij dan zou crashen wanneer je dat aanvinkt :?

Edit:
neem aan dat je MSN er al helemaal af hebt gegooid en opnieuw geinstalleerd?

Edit2:
Owjah zie het boven staan... Ik moet echt beter gaan lezen... Al de 3de keer vandaag dat ik iets niet zie/verkeerd lees :?

[ Voor 49% gewijzigd door the_RJ op 15-07-2003 11:12 ]

System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Geeft ie geen foutmelding dan of iets?
Pagina: 1