Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] vraagje-->Stealth

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• BOCmetalhead
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-11 10:55
Ik had al hier een beetje gezocht op GOT maar verder niet echt een related topic hierover...

ik wil graag mijn kast stealthen maar hoe kan ik dit het beste aan pakken... want als ik de frontjes van mijn cdrom speler en brander afhaal en een frontje erover plak dat gaan ze dus niet meer open...

heb al lopen prutsen met stukkies op het knopje plakken zodat als ik daar druk dat hij open gaat en dit werkt wel voor 2 keer maar daarna houd het ook weer op...

mensen met betere ideeen hier??

[ Voor 26% gewijzigd door BOCmetalhead op 15-07-2003 10:15 ]

Metal to the bone

• born2tweak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-11 20:16
Ik heb het zelf gedaan met dubbelzijdig plakband. Daarmee heb ik de stealth-frontjes aan de laatjes gemaakt. Daarna met secondenlijm een schroefje aan 't frontje gemaakt, precies zodat ie tegen het knopje van eject zit. Zorg wel dat je frontje niet helemaal klem tegen de case aan zit, want dan kun je hem niet indrukken. Zo zit hij bij mij al ruim een jaar. Dat moet dus wel werken! :)

• mark10123
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09-2014

mark10123

The Art of Modding..!

Dit is dus echt wel te vinden je moet gewoon een beetje zoeken!!!

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/700718

Dit is dus echt niet een Topic waard!!!!

P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.

Verwijderd

Op http://www.casejunkies.co....php?upn=030001&hl_id=233 staat precies uitgelegd hoe je dit moet doen.

Verwijderd

deze vraag is al meerdere malen op het forum gestelt. als je even had gezocht had je al een antwoord gevonden...

maar in iedergeval: veel mensen halen het frontje van hun cd-rom af en doen op de cdrom speler klitteband om op die manier het nieuwe frontje vast te maken. Om het open dicht knopje nog te laten werken zijn er verschillende manieren je kan bijvoorbeeld proberen iets zacht tussen het nieuwe frontje en de knop te toen maar je kan ook proberen de hele knop ergens anders te plaatsen hoewel dit wel veel meer werk kost ;).

edit: damn toen ik dit antwoord begon te typen waren er nog geen replies :D

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2003 10:20 ]

• BOCmetalhead
born2tweak schreef op 15 July 2003 @ 10:18:
Ik heb het zelf gedaan met dubbelzijdig plakband. Daarmee heb ik de stealth-frontjes aan de laatjes gemaakt. Daarna met secondenlijm een schroefje aan 't frontje gemaakt, precies zodat ie tegen het knopje van eject zit. Zorg wel dat je frontje niet helemaal klem tegen de case aan zit, want dan kun je hem niet indrukken. Zo zit hij bij mij al ruim een jaar. Dat moet dus wel werken! :)
maar jij heb wel je originele frontjes er vanaf gehaald dus...

Metal to the bone

• born2tweak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-11 20:16
BOCmetalhead schreef op 15 July 2003 @ 10:20:
[...]
Ik heb de frontjes van de cdrom's er gewoon op laten zitten. Ik heb ze alleen wat verder naar binnen gezet. Zo kan ik ze eventueel later nog een keer un-stealthen. ;) Wel heb ik de frontjes van de kast wat "bewerkt".

• BOCmetalhead
born2tweak schreef op 15 July 2003 @ 10:23:
[...]

Ik heb de frontjes van de cdrom's er gewoon op laten zitten. Ik heb ze alleen wat verder naar binnen gezet. Zo kan ik ze eventueel later nog een keer un-stealthen. ;) Wel heb ik de frontjes van de kast wat "bewerkt".
Ke supa! thanx! dit moet appeltje eitje zijn :D

Metal to the bone

Verwijderd

BOCmetalhead schreef op 15 July 2003 @ 10:20:
[...]

Als je gewoon even op www.casejunkies.com kijkt en dan naar tutorials gaat dan staat op de 2de pagina precies uitgelegd met FOTOS wat je nodig hebt en hoe je het moet doen.

• BOCmetalhead
Verwijderd schreef op 15 July 2003 @ 10:24:
[...]

Als je gewoon even op www.casejunkies.com kijkt en dan naar tutorials gaat dan staat op de 2de pagina precies uitgelegd met FOTOS wat je nodig hebt en hoe je het moet doen.
offtopic:
al gedaan :) maar was het vorige bericht al aan het tikken :D

maar dit topic kan dicht :D

Metal to the bone

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Tja, de search dus :)

mark10123: Dit soort reacties stellen we niet echt op prijs.. Als je problemen hebt met een topic, meld dat dan via de topicreport of via Schop een Modje..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.