Toon posts:

Zwart frame bij tv-out

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik zit met het volgende probleem. Ik ben in het bezit van een radeon 9700 kaart met tv-out. Middels S-vhs heb ik de dvd-speler van de pc gekoppeld aan de tv. Sinds gisteren heb ik WINDVD 5.0 geinstalleerd, en als ik nu films wil kijken, krijg ik op de tv alleen een zwart beeld in de frame van WINDVD, terwijl mijn bureablad wel zichtbaar is. Op de monitor van de pc zie ik echter in dit frame wel beeld.

Graag hulp.

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
De grote tv-out FAQ/Zwartbeeld

Heet overigens Theater-Mode bij ATi.
edit:
Welkom op GoT, het is hier overigens de bedoeling dat je zelf eerst zoekt, en zeker eerst de FAQs leest van het getreffende sub-forum.

[ Voor 34% gewijzigd door Jake op 15-07-2003 10:30 ]

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
OVERLAY is de sleutel

Mijn rig

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

bedankt voor de respons, maar ik krijg wel beeld op de tv. Alleen in het frame van powerdvd of windvd krijg ik een zwart beeld. Waarschijnlijk moet ik iets aanpassen in de software van powerdvd of windvd, maar ik weet niet wat.

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op 15 July 2003 @ 14:28:
Hallo,

bedankt voor de respons, maar ik krijg wel beeld op de tv. Alleen in het frame van powerdvd of windvd krijg ik een zwart beeld. Waarschijnlijk moet ik iets aanpassen in de software van powerdvd of windvd, maar ik weet niet wat.
Zie je het nu? :o

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
Klopt, als je overlay uit hebt staan zie je alleen in het filmvenster een zwart gat, ik zei toch ook niet dat je helemaal geen beeld hebt? :P

Mijn rig

Verwijderd

Je moet gewoon even bij je beeldscherm-eigenschappen, geavanceerd, displays --> de tv-out aanzetten. Dan verschijnt het filmbeeld op de tv en het zwarte kader op je monitor.

Verwijderd

Topicstarter
He allemaal. Het werkt. Bedankt voor de steun. Lag inderdaad aan het instellen van theater-mode.
Pagina: 1