beste mensen ik heb waarschijnlijk een hele domme vraag maar ik kom er niet uit
Het is de bedoeling dat ik een html mail verstuur met daarin een plaatje
en een aparte bijlage (db.txt). deze bijlage is gewoon een string die ik een paar pagina's terug heb gegenereerd. ($file_content)
maar met informatie die ik heb opzocht op google enzo
ben ik tot dit gekomen hij verstuurd nu alleen een html mail met het plaatje op de juiste plek. maar hij wil er geen bijlage er bij geven. als ik in de bron van het mailtje wat ik binnen krijg bekijk staat hij er wel tussen
help please : '(
Het is de bedoeling dat ik een html mail verstuur met daarin een plaatje
en een aparte bijlage (db.txt). deze bijlage is gewoon een string die ik een paar pagina's terug heb gegenereerd. ($file_content)
maar met informatie die ik heb opzocht op google enzo
ben ik tot dit gekomen hij verstuurd nu alleen een html mail met het plaatje op de juiste plek. maar hij wil er geen bijlage er bij geven. als ik in de bron van het mailtje wat ik binnen krijg bekijk staat hij er wel tussen
help please : '(
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
| //begin mail $headers = "MIME-Version: 1.0\n"; $headers .= "Content-type: multipart/related; type=\"multipart/alternative\"; boundary=image\n"; $headers .= "From: $voornaam $achternaam <$emailadres>\n"; $headers .= "Reply-To: $voornaam $achternaam <$emailadres>\n"; //$headers .= "Content-Description: db.txt\n\n"; //$headers .= $file_content; $message .= "\n--image\n"; $message .= "Content-Type: multipart/alternative; boundary=\"text\"\n"; $message .= "\n--text\n"; $message .= "Content-type: text/plain\n\n"; $message .= $bestelling."\n"; $message .= "\n--text\n"; $message .= "Content-type: text/html\n\n"; $message .= $bestelling."\n"; $message .= "\n--text--\n\n"; $mesasge .= "testetesetesttsts"; $message .= "\n--image\n"; $message .= "Content-type: image/gif; name=\"logo.gif\"\n"; $message .= "Content-Transfer-Encoding: base64\n"; $message .= "Content-ID: <logo>\n\n"; $fd = fopen("images/logo.gif", "r"); $logo = fread($fd, filesize("images/logo.gif")); fclose($fd); $message .= wordwrap(base64_encode($logo), 60, "\n", 1); $message .= "\n--image--\n\n"; $message .= "\n--bijlage\n\n"; $message .= "Content-Type: text/plain;\n"; $message .= "Content-Description: db.txt\n\n"; $message .= "name=\"db.txt\"\n"; $message .= "Content-Transfer-Encoding: 7bit\n"; $message .= "Content-Disposition: attachment;\n"; $message .= "filename=\"db.txt\"\n"; $message .= $file_content; $message .= "\n--bijlage--\n\n"; $subject = "Nieuw"; if(!mail($root_email, $subject, $message, $headers)) { die("mail kon niet worden verzonden"); } //end mail |
[ Voor 13% gewijzigd door Gods Lonely Man op 15-07-2003 09:36 ]
It was that kind of a crazy afternoon, terrifically cold, and no sun out or anything, and you felt like you were disappearing every time you crossed a road.
If it weren't for Carbon-14, I wouldn't date at all.