Toon posts:

Screensaver nokia 6610 definitieve oplossing?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In meerdere topics wordt geschreven over de slecht afleesbare screensaver op de nokia 6610. Maar echt wijzer word ik er niet van.

Er wordt als oplossing genoemd:
- de software laten updaten
- de display laten vervangen
- andere menu kleur instellen
- contrast aanpassen
- uit en aan zetten

Nu wil het geval dat ik last heb van hetzelfde probleem met SW: 4.18 en benieuwd ben wat de beste oplossing is.
Ik heb alle mogelijkheden geprobeerd, behalve de 1e en 2e ;)

Nu zou ik graag willen weten welke reparatie bij nokia of een service point nou echt de juiste oplossing heeft gegeven. Nieuwe software versie of andere display?

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Misschien ligt het aan mij maar ik heb id dat er helemaal niet zo veel mis is met die screensaver. Wat voor de 1 gewoon "goed leesbaar" is, wordt door de ander "vaag" genoemd.. Het is gewoon geen duidelijke text, maar de 1 is gewoon eerder tevreden dan de ander.. Ik ben gewoon bang dat het nooit een superdisplay zal worden en dat je dus kan updaten totdat je een ons weegt!

[ Voor 5% gewijzigd door Ook op 15-07-2003 14:12 ]

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik hem hem naast de 2 6610's van mn neef en van mn nichtje gehouden. En vergeleken met de 7210 van mn zus. Dus er is wel dergelijk iets mis met de afleesbaarheid ervan.

Los van bovenstaande post: Nog mensen met een antwoord op de vraag?

Verwijderd

Mijn 6610 draait op softwareversie 4.74 en heb geen problemen met m'n screensaver, ik denk dat je toch de software moet updaten. Kan gewoon gratis bij zo'n Nokia Center.

Verwijderd

mijn aanrader is ook een software update ! :)
Ga de mijne ook binnekort ff op de munt laten updaten

Wat me wel opvalt en wat me ook door nokia is verteld is dat het een buro screensacer is dwz dat als je hem op je buro heb liggen dan makkelijk de tijd kan zien (dat klopt ook)
en wanneer je er recht voor kijkt lukt dit niet
maar of ik dit nu moet geloven :?

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:54
ik heb software versie 3.09 op mijn 6610 en bij mij is de tijd screen saver goed te lezen en ook bij iemand anders gezien en daar was de screen saver dus echt niet duidelijk te lezen en die had zijn telefoon en stuk later gekocht dan ik dat had gedaan dus neem aan dat daar een nieuwere software op zit weet niet welke.

Verwijderd

InfoTracer schreef op 16 July 2003 @ 14:57:
ik heb software versie 3.09 op mijn 6610 en bij mij is de tijd screen saver goed te lezen en ook bij iemand anders gezien en daar was de screen saver dus echt niet duidelijk te lezen en die had zijn telefoon en stuk later gekocht dan ik dat had gedaan dus neem aan dat daar een nieuwere software op zit weet niet welke.
dat zegt niks kan ook zijn dat hij ouder software er op heeft zitten

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:54
Verwijderd schreef op 16 July 2003 @ 14:58:
[...]

dat zegt niks kan ook zijn dat hij ouder software er op heeft zitten
lijkt me sterk aangezien ik toch wel 1 van de eerste software er op heb zitten volgens mij

Verwijderd

kan die screensaver uit eigenlijk? kan het niet in de telefoon vinden maar misschien is er een foefje voor?

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Je kan de activatietijd van het ding aanpassen. Kijk onder menu: Settings > Display Settings > Screen Saver Timeout. Als je er gewoon 60 minuten van maakt komt hij er niet zo snel meer op natuurlijk. Helemaal uit kan hij dus niet, maar dit is de next-best-thing

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Eboman

Ondertitel

Ik had het ook maar ben binnen 14 dagen terug gegaan naar de gsm shop, andere er naast gelegd was veel beter. Meenemen dus, zonder problemen mij was het wel opgevallen dat het display onder een bepaalde hoek wel leesbaar was. Misschien een soort polaroid filter wat verkeerd zit ???

Signature

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

De beste oplossing is je telefoon laten vallen, die van mij is gemaakt en ik heb nu dus waarschijnlijk een nieuwe software versie en hij doet het perfect, software laten updaten is wat minder omslachtig denk ik ;)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal, het is dus duidelijk: een software update!

Ik hoop dat the phonehouse in haarlem centrum dat kan doen, want die zijn volgens de nokia site wel service point. Anders moet ik maar even naar amsterdam kachelen.

Het muntplein doet ook updates begreep ik uit een bovenstaande post?

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:22
Firmware update gehad vandaag. Helpt idd

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik hem hem vanmorgen naar the phonehouse gebracht. Met een beetje mazzel was ie om half 3 klaar.

De service medewerker vertelde me dat hij denkt dat het een hardwarematig probleem is. Maar eerst gaan ze kijken of de software update nut heeft, wat ook vaak het geval blijkt te zijn.

Ik wacht het nog even af dus

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:22
Ik ben in Schiedam geweest. Die zeiden dat de software probleem was. Ik kan hem nu wel goed lezen.

Ik was er om een uur of 10 .. en 10 over 10 stond ik weer buiten. Aardige service.

Verwijderd

Topicstarter
Nou probleem opgelost! Upgrade van 4.18 naar 4.74 en een perfect afleesbare screensaver tijd! Er werd wel bij verteld dat het in sommige gevallen naar verloop van tijd terug zou kunnen komen. We wachten het maar even af.

bedankt iedereen voor de bijdrage!
Pagina: 1