Knip en plak van een post van mij van een week geleden:
Ok kleine update, de policy staat er inmiddels al, maar nu is de FAQ alleen maar nog een grotere zooi geworden. Even jammer dan

. die ruimen we in een keer op, overal staan nuttige stukjes die we nodig hebben.
Er komt een directe link in de layout naar "policy". De knop policy gaat direct naar dat stukje linken en komt met REACT 1.9 of een nieuwe layout. Veder komen die tekstjes bij het reageer en new-topic scherm erbij in REACT 1.9, dus daar moeten we rijkhalzend naar uitkijken

.
Dan de FAQ zelf, het belangrijkste gedeelte (en ook hetgeen het minste werk kost) is al klaar, namelijk die policy die kort en bondig en duidelijk is. Nu de rest van de FAQ nog. De FAQ is opgedeeld in verschillende delen, die onder /1 /2

en zo voort staan. /19 is nu dus de policy. /1 is het registratiescherm-akkoord dingetje. Je moet met het rolmenu door de FAQ's heenworstelen. Dat gaat veranderen
/1 gaat een indexpagina worden voor /2 t/m /5
/2 is een echte FAQ: De werking van het forum (posten replyenn, tags, icoontjes, etc)

is ook een echte faq: Veelgestelde vragen over het forum (welke fora, huiskamer acces, wie mod waar, wat te doen bij gesloten topic etc, hoe open ik een topic?)
/4 is een FAQ: Veelgestelde vragen over de policy: "wat is precies spam, wat mag wel, wat mag niet, waarom moet je zoveel moeite doen voordat je een vraag mag stellen en alle uitgebreide uitleg op de regels die helaas nodig is omdat mensen zeggen "het staat er niet zo"
/5 wordt de policy, wat nu
hier staat.
De indexpagina wordt een soort van welkomsscherm met een soort van cheesy tekstje:
Hallo tweaker, welkom bij de sectie veelgestelde vragen. Omdat dit nogal veel aspecten heeft, hebben we het opgedeeld in 4 delen:
- Veelgestelde vragen over de werking van het forum
Dit is de feitelijke handleiding voor de werking van het forum. Bijvoorbeeld hoe je een reactie of topic kan plaatsen, wat het profiel is en hoe je het kan wijzigen en hoe dat eruit ziet. Hoe plaats ik een plaatje en hoe maak ik tabellen. - Veelgestelde vragen over Gathering.tweakers.net
In deze sectie vindt je antwoorden op veelgestelde vragen en achtergrondinformatie over het forum. Hier kan je vinden welk forum waarvoor is, wie er modereert, wat afkortingen en jargon zoals "rtfm" betekent, wat je moet doen als je een probleem met je acount hebt en antwoorden op meer vragen die specifiek voor het forum zijn. - Veelgstelde vragen over de policy
Hier vind je antwoorden en toelichting op vragen over de policy, zoals "waarom moet je zoveel doen voor je een topic plaatst" of "wat is nou precies spam en wat mag wel en wat mag niet". Verder uitleg over officiele waarschuwing en de banrichtlijnen. - De Policy
Kort en bondig: De regels. Hier vind je alle regels die op dit forum gelden in een notendop. Met gezond verstand en deze policy in je achterhoofd kan er niet veel fout gaan. Weet je het niet zeker, kijk dan bij veelgestelde vragen over de policy of je daar wijzer van wordt.
Verder hebben we nog wat andere juridische zaken, namelijk:
• De algemene voorwaarden
• Privacy statement
zoieets moet het dan worden
Wees gerust dat ik lui ben hoor

. Ik studeer op 19-09 af en voor die tijd hoef je van mij geen werkverzettende dingen verwachten

.