HDD (maxtor 40 GB 7200 RPM) slaat vast!

Pagina: 1
Acties:

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:50
ik heb een maxtor 40 GB 7200 RPM hard diskje, nu heeft ie sinds een tijdje last van het volgende: soms tijdens gebruik hoor je hem ineens in de parkeerstand schieten wat ie dus alleen hoort te doen als je afsluit. Ik besteedde er eigenlijk niet zo veel aandacht aan maar ineens werd ie ook supertraag, en als ik de hdd dan losmaakte en ff schudde (ZACHTJES) dan hoorde je het zelfde geluid en ging ie ineens wel weer goed. wat kan dit zijn en valt dit eventueel onder fabrieksgarantie??

Adjust non olet, plerumque...

Verwijderd

lijkt me een gevalletje RMA, dit valt iig niet binnen de standaard features van deze voor de rest wat mij betreft prima schijf

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:50
een gevalletje watte? sorry volg het niet helemaal, bedoel je soms dat ie niet een parkeer functie heeft?

Adjust non olet, plerumque...

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

Backup, en opsturen maar. Dat is zeker niet normaal

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

1nsane schreef op 15 juli 2003 @ 00:16:
een gevalletje watte? sorry volg het niet helemaal, bedoel je soms dat ie niet een parkeer functie heeft?
RMA

Return Material Authorazation.

in andere woorden, ding is brak en moet teruggestuurd worden.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

En wat gebruikt de Tweaker voor alle Maxtor harddiskproblemen? Juist! Powermax......

(deze posting werd mede mogelijk gemaakt door de FAQ)

Powermax vind je trouwens hier en na het draaien ervan kun je eventuele errorcodes controleren op de site van Maxtor en direct een RMA-Form invullen.

[ Voor 23% gewijzigd door Guardian Angel op 15-07-2003 00:35 . Reden: tekstueel vautje en zo. ]

ARME AOW’er

Pagina: 1