beeld flipt om de paar seconde

Pagina: 1
Acties:

• Du0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-04-2022
mobo = MIS 645 Ultra-C
vkaart = Leadtek GF4 TI 4400

Om de paar seconde gaat mijn beeld in flippen in het zwart. Ik had dit eigenlijk al eerder gehad toen had ik iets ( helaas weet ik niet meer wat ) ingesteld in de bios waardoor het probleem is gefixed. Ik zou graag willen weten welke in stellingen ik moet doen om mijn beeld weer normaal te krijgen. Bij voorbaat dank.

BTW ik heb gemerkt de beeld wordt pas zwart wanneer ik beweeg met muis of zit te typen. Als het stil is dan blijft het beeld gewoon staan.

[ Voor 17% gewijzigd door Du0 op 15-07-2003 00:00 ]

• liosnel
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-07 16:55
Ik had dit ook, maar dan tijdens overklokken. DIt was te verhelpen door óf lager te klokken, óf door m'n chipset (northbridge) beter te koelen. Zit er zo'n fannetje ergens midden op je moederbord? zo ja, draait deze nog en zo nee... Hang er eens een fannetje in de buurt? misschien helpt het!

• Du0
eigenlijk niet maar toch bedankt voor het suggestie
Ik heb mijn pc niet overgeklokt en mijn kast heeft 7 koelers ( wat eigenlijk veelste veel is ) het kan dus moeilijk dat het te warm zijn.

• flipmans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09-2022
heb geen enkel idd wat het kan zijn maar hier wat tips die e.v.t kunne helpen":
-videokaart na kijken of hij er goed in zit
-in bios kijken of AGP goed is ingesteld (4x of 8x)
-misschien je voeding omdat je zegt dat hij pas zwart beeld geeft zogauw je je muis beweegt.
-als je een andere videokaart ter beschikking heb test daar eens mee of het prob dan verholpen is? zo jah dan had ik terug gegaan naar de winkel waar je je videokaart gekocht heb.

misschien heb je er wat aan, ik hoop het voor je.

veel suc6

• Du0
=\
ik heb "load optimal configuration" gedaan
en dan doet die het ineens weer normaal. Het ligt toch aan de bios setting. Maar alsnog wil ik graag weten welke setting. Het is best interessant voor mij.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:49

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Zet je geheugen eens op spd.

En fast writes en agpeture size op normale waarde en kijk dan nog eens, systeem gewoon op stabielst mogelijk laten draaien en dan kijken hoe strak die kan kwa timings daar zal het wel ergens in zitten.

Tweakers Discord

Pagina: 1