Toon posts:

Website layout IE / Netscape / Mozzila

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Allemaal,

Even jullie mening over het volgende

Ik moet een internationale website gaan maken (.nl / .com / .org) voor voornamelijk fysiotherapeuten dus een site met medische info. Nu ben ik druk met CSS en Html bezig en uiteindelijk doet een ander het PHP deel. Om even to the point te komen. In hoevere is het zinvol rekening te houden met gebruikers van bv Netscape / mozilla, etc.

Ik kan me voorstellen dat het gros met IE zal werken toch ??

Wat is julllie ervaring hierin.

Alvast bedankt want een goede start is...... :P

• koli-man
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-06 12:23

koli-man

Bartender!!!!

Met het gebruik van layers moet je heel erg oppassen. En sommige javascripts kunnen problemen geven. Het is maar wat je wil maken he :)

[ Voor 6% gewijzigd door koli-man op 14-07-2003 22:57 ]

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Een bepaalde groep uitsluiten van een website voor algemeen publiek is nooit een goed idee. Bedenk tevens dat gebruikers van een ander OS vaak niet eens voor IE kunnen kiezen al zouden ze het willen. Ik schat dat in totaal zeker 5 op de 100 bezoeker een Netscape/Mozilla of Opera browser gebruikt.
Als jij je echter netjes aan de standaarden houd is het geen probleem een site te maken die het in de meeste moderne browsers gewoon goed doet. Ondersteuning voor oudere browsers kan je overwegen, maar die groep gebruikers heeft wel een alternatief (browser updaten).

Hier is verder al uitgebreid over gesproken, dus ik denk niet dat er uit dit topic nog dingen komen die een toevoeging zijn op de eerdere discussies.

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.