• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:19
Ik ben van plan een iPAQ aan te schaffen welke weet ik niet precies maar ik wil deze wil gaan gebruiken voor navigatie in de auto.
Ik wil de software van TOM TOM gaan gebruiken maar :) moet je dan perce de GPS ontvanger van TOM TOM hebben of kan ik daar ook een andere voor gebruiken als hij maar op de iPAQ past? Een GPS ontvanger kan ik voor ongeveer 100 euro kopen en de software kan ik van iemand lenen om te proberen.
Alle tips zijn welkom bij aanschaf van mijn PDA + GPS

• Necrobic
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
je kan oo kkant en klare setjes kopen
anwb heeft er 1 van 999 met een fujitsu
bedrijfje hier in de buurt met tom tom en een ipaq (rond de 650 euro)
aldi duitsland heeft er ook 1 van de medion 499 euro (met 64+265mb kaartje enkel duitse kaart)
misschien beter zoiets te kopen dan alles los.. (kan wel maar gps en software is vaak bij elkaar)

Ik heb alles, ik mag alles en ik kan alles.

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-02 15:51
Check Mycom, aanbiedingen op Ipaq gebied

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:19
Necrobic schreef op 14 juli 2003 @ 22:21:
je kan oo kkant en klare setjes kopen
anwb heeft er 1 van 999 met een fujitsu
bedrijfje hier in de buurt met tom tom en een ipaq (rond de 650 euro)
aldi duitsland heeft er ook 1 van de medion 499 euro (met 64+265mb kaartje enkel duitse kaart)
misschien beter zoiets te kopen dan alles los.. (kan wel maar gps en software is vaak bij elkaar)
Ben van plan om ongeveer 500 a 600 euro uit te geven ik wil de iPAQ via marktplaats kopen dat is nog wel te doen dus maar ik voornamelijk weten of de TOM TOM software werkt met een andere GPS ontvanger dan die van hun zelf

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Leuk spelletje.
Klik hier.
http://search.gathering.tweakers.net/forum.php/find
Tik tomtom in.
En verbaas je over de vele resultaten.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Dit topic is gesloten.