Toon posts:

standalone DVD-R spelers, wanneer goedkoper?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil graag een DVD-r speler waarmee ik dus ook van de tv kan opnemen, maar ze zijn me nog veels te duur, maar zoals zo vaak met apparatuur gaat dit met de tijd dalen...heeft iemand een idee wanneer dit soort spelers rond de 2 a 300 euro gaan kosten, of gaat dit nog wel even duren?

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Dit kan lang duren, praktijk wijst meestal uit dat het eerder is dan verwacht. :+

Ehm, reken op 3 jaar ongeveer..

Download my music on SoundCloud

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:17
2-300 euro zal nog wel een tijdje duren vrees ik. Voor een dubbeltje op de eerste rang..... ;)

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Er is onlangs een eenvoudige philips op de markt gekomen die rond de €549 kost, een van de goedkoopste op het moment :)

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:34
philips dvdr 880 kost nu 499......goedkoopste die te krijgen is voor zover ik weet

Verwijderd

Ze zijn toch al goedkoop!!!!
Tenminste dat vind ik. vorig jaar waren ze nog 800 euro.
wat vind jij goedkoop dan?

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-02 17:03
Toen mijn ma er een wou kopen waren ze nog 3 duizend euro. Mijn ma wou het nog doen ook, gelukkig heb ik haar op tijd kunnen waarschuwen dat het toch beter is om te wachten aangezien de prijs maar ook de ontwikkelingen in deze techniek en de kwaliteit.

Nu 500 euro vind ik wel een goede prijs. Als je bedenkt wat een dvdbrander kost... maar echte nederlander he, zo goedkoop mogelijk :)

Ik heb geen idee wanneer er goedekope ontwerpen op de markt komen zodat er goedkope chipsets kunnen worden gebakken. Als dat gebeurt krijg je van die cheapo dingen, die gaan ze dan weer massaal weggeven bij leningen enzo. Als je echt gedult heb zou ik tot dan wachten.

Verwijderd

Man oh man, een zware aanval van hollanditis, je wilt telkens wachten tot het goedkoper wordt, met als gevolg dat je na verloop van tijd alle besef van geld kwijt bent en denkt dat omgerekend 1500 gulden voor een DVD videorecorder veel geld is terwijl je toch minstens zo veel kwijt bent voor een midd range VHS videorecorder en een veelvoud voor een toprange model
De prijzen van normale consumenten electronica zoals TVs en videos dalen lang niet zo snel als sommige prijzen in computerland, maar ook hier zie je waves, dan daalt het geheugen snel dan weer de Writers en de media om opgevolgd te worden door Monitoren

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:17
Gewoon het wachtsyndroom. 'Zullen we nog even wachten want volgens mij kost het over 2 maanden veel minder' of 'Zullen we nog even wachten want er komt binnenkort toch een nieuwere uitvoering aan'. Koop gewoon op het moment dat je iets wil, anders kan je wel blijven wachten...... :/

Verwijderd

En we noemen het..... DVD-recorder
Pagina: 1