23 October 2003

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024
"Heh? Wat is dan?" hoor ik jullie al denken. Nee, niet mijn verjaardag, nee niet het 1-jarig bestaan van team X-G/InsideGamer.nl nee, geen van dit alles.
Op die dag is, zoals sommigen zullen weten DPC 6 jaren oud. Op die dagen maken wij met z'n allen al 6 jaar vele DC projecten onveilig. Die dag is speciaal.

En juist omdat die dag speciaal is, ben ik van mening dat we die dag iets speciaals moeten uitvoeren. En wat is nu speciaal wat wij van DPC zelf hebben uitgevonden? Raad es... Ja -> De MegaFlush®!

Mijn idee is nu dat we op 23 october op alle projecten een MF bouwen. En het liefst ene waarmee we die dag op elk project 1 staan! Dus wie wil mee doen? 2de ding wat we kunnen doen is een meeting organiseren en misschien ook wel de TCF'jes lastiggaanvallen tijdens hun BBQ :)!

Wie wil meedoen?

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-01 16:31

Marcelloz

IT dude with a beard

* Marcelloz moet toegeven, die man zit vol met ideeen
Ik denk dat je over 2 maanden ofzo nog maar eens een topic met deze titel moet starten...

* Marcelloz heeft een beter idee: De Sinterklaas MF !!! :+

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Verwijderd

MegaFlushen een idee van DPC? Volgens mij was dat alleen van de GF zo... :?

• X-G
Marcelloz schreef op 14 juli 2003 @ 22:02:
* Marcelloz moet toegeven, die man zit vol met ideeen
Ik denk dat je over 2 maanden ofzo nog maar eens een topic met deze titel moet starten...

* Marcelloz heeft een beter idee: De Sinterklaas MF !!! :+
Thnx ik weet mijn beroep, uiteindelijk ben ik eruit ik wordt:

UITVINDER! :+!

Ja, en ik heb idd veel ideeen.. te veel :S

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
MarkB schreef op 14 juli 2003 @ 07:11:

Niks aantrekken van sequence hoor ;) Op 12 oktober 1998 is DPC als team begonnen met RC5-64. Dat daarvoor al mensen meededen met het project, of een ander project van d.net, CSC bijvoorbeeld, dat telt niet.
Femme schreef op 18 January 2001 @ 23:33:
Het lijkt me wel leuk om zo'n artikeltje op t.net te zetten (beetje geschiedschrijving lijkt me wel belangrijk voor later, ik begin nu ook dingen te vergeten).

Het team is opgericht eind 1998. Firefox deed aanvankelijk mee met Team TUDelft, maar daar hadden de andere die-hard tweakers op het 'Webmagix forum' zoals gezegd niet zoveel binding mee. Daarom werd er een eigen team gestart. Aanvankelijk zag ik daar zelf niet zoveel heil omdat ik vond dat ik beter met een sterk team (Team TU Delft stont toen rond pos 50 overall) mee kon doen dan een eigen teampje op te starten dat bij voorbaat kansloos was :).

Bij de eerste restyle van WoT (=> Tweakers.net) kwam er een grafiekje met de DPC keyrate op de frontpage te staan. De naam van het zal ergens in het voorjaar van 1999 veranderd zijn naar Dutch Power Cows. De grafiekjes op de frontpage hielpen om het team wat meer onder de aandacht te brengen.

In het begin pakten we dagelijks enkele teams op de overall ranking. We daalden toen snel van postie 2000 naar positie 100. Toen kwamen we eindelijk in de top 100 (in dus in direct in het statsoverzicht van D.net). Dat vonden we destijds al een hele prestatie :).

Later begon Harry met z'n hitparades. Dat wet later overgenomen door Marc en daarna de DPC crew. De DPCH's hebben enorm geholpen om het team te laten groeien, zeker toen ze ook op in het nieuws gepost werden (vanaf 7 januari 2000).

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Ongelovelijk.
Die X-G springt ook direct met een nieuw topic in elk gaatje.

Voor de personen die zich afvragen waar deze plotselinge inspiratie vandaan kwam:
[rml]Sequence in "[ rc5-64] 1 jaar geleden vandaag :)"[/rml]
en verdere posts

[ Voor 7% gewijzigd door Funcracker op 14-07-2003 22:15 ]

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

• X-G
Funcracker schreef op 14 juli 2003 @ 22:14:
Ongelovelijk.
Is da goe/slecht?

B.T.W.
Gaatjes zijn om gevuld te worden ;). Dat zullen veel vrouwen met me eens zijn :+

[ Voor 35% gewijzigd door X-G op 14-07-2003 22:20 ]

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
[/offtopic]
[ontopic]

svp :)
Overigens weet je dat DNet niet happy is met MegaFlushes. (zie FAQ)

• X-G
Ja, ok, maar ibj DNet staan we zowiezo (bijna) altijd 1ste... en je mocht iets van 30.000 max per meeladres?
En er is meer als DNet...

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-01 16:31

Marcelloz

IT dude with a beard

Funcracker schreef op 14 July 2003 @ 22:14:
Ongelovelijk.

Voor de personen die zich afvragen waar deze plotselinge inspiratie vandaan kwam:
[rml]Sequence in "[ rc5-64] 1 jaar geleden vandaag :)"[/rml]
en verdere posts
* Marcelloz denkt de TCF flush

[ Voor 9% gewijzigd door Marcelloz op 14-07-2003 22:34 ]

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Verwijderd

X-G schreef op 14 juli 2003 @ 22:26:
Ja, ok, maar ibj DNet staan we zowiezo (bijna) altijd 1ste... en je mocht iets van 30.000 max per meeladres?
En er is meer als DNet...
Nee, niet waar. Als je PER SE wil sparen, dan is er een regel ingesteld/afgesproken met d.net dat het max 30.000 is, en maximaal 2 weken oud. Niet ouder, niet meer. Alleen als iedereen van DPC 30.000 flushed, dan gaan de servers van d.net alsnog op hun bek. Georganiseerde MF's zijn dus verboden op RC5-72.

• JohnR
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

JohnR

Koffie is lekker!

Bij niet alle projecten *kun* je megaflushen. De eiwitjes die we voor Folding@home vouwen hebben maar een beperkte houdbaarheid. Op zich is het idee misschien wel aardig maar de praktische haalbaarheid lijkt me toch een probleem worden...

/(bb|[^b]{2})/

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

KERISTUS! ik stel voor dat X-G de komende 27 jaar geen posts meer mag openen... ik ben vast niet de enige die helemaal debiel wordt van dat nutteloze overenthousiaste gedoe. Als je al weet dat je bij 4 van de 12 projecten geen megaflush MAG doen, bij 4 andere geen megaflush KAN doen door de client, ga dan niet zo'n post openen...

Denk verdomme eerst eens een keertje na voor je post...

[ Voor 1% gewijzigd door Blistimo op 14-07-2003 23:31 . Reden: tiepvoutje ]

D3 char(s)

• Struis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-01 18:42

Struis

Tis wat he.....

Blistimo schreef op 14 July 2003 @ 23:28:
KERISTUS! ik stel voor dat X-G de komende 27 jaar geen posts meer mag openen... ik ben vast niet de enige die helemaal debiel wordt van dat nutteloze overenthousiaste gedoe. Als je al weet dat je bij 4 van de 12 projecten geen megaflush MAG doen, bij 4 andere geen megaflush KAN doen door de client, ga dan niet zo'n post openen...

Relax kerel.
Hij is gewoon enthousiast verder niet.

Verwijderd

En iedereen maar zeggen dat /5 onoverzichtelijk werd door de dpch's :X

Verwijderd

Haha, heel leuk idee, maar idd niet echt uitvoerbaar. Toch is het leuk als er iets mee gedaan wordt. In ieder geval een vermelding op de frontpage, en zoals Femme al zei een beetje geschiedenis/info zou errug tof zijn. Maarja, we hebben nog even om erover na te denken, et is nog niet zover:)

Verwijderd

Hmm 6 jaar is niks bijzonders.
10 jaar is een feessie :P :9
Enne hahaha xg take a break :+

• mcB
  • Laatst online: 20-02 11:34

mcB

DPC 6 jaar is een mooie mijlpaal, maar het vieren dmv een totale megaflush is simpelweg niet haalbaar en niet wenselijk.

We nemen dan wel een gebakje thuis....

Strix (Skullflame)

• DSmarty
  • Niet online
Blistimo, als je je irriteert aan een post, meldt dat dan middels een topicreport of in SeM.
Dit is natuurlijk niet de bedoeling. (en ook niet echt fatsoenlijk)

Verwijderd

Wij doen ook niet mee aan een MF.. beetje onzinnig dat gemegaflushssen. misschien dat teammembers wel een solo mf gaan doen . maar 6 jaar ?/ dat is toch geen mijlpaal of zo ?? nee laten we het over 6.5 jaar nog maar eens aansnijden .

--
offtopic mode
--

Kunnen we niet een aparte forumgedeelte voor X-G openen ??

--
offtopic mode
--

• X-G
Blistimo schreef op 14 July 2003 @ 23:28:

Ik had het b.t.w. niet alleen over een MegaFlush... read my post...

• DSmarty
  • Niet online
Dit gaat niet werken mensen...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.