Best vage shit..... Ik heb een Acer P2 266 van iemand gekregen omdat ie toch "kapot" was. Bij het installen ben ik een vreemd probleem tegen gekomen. Na de aanwezige partitie te hebben weggekeilt met fdisk. en vervolgens een quickformatje te hebben uitgevoerd, heb ik ehm geinstalled. Hij bleek vervolgens niet te werken omdat er wat opgedroogde (plakkerige) cola in de memoryslots was gelopen (geheugen probs dus). Dit heb ik dus ff allemaal schoongemaakt, en d8, laat ik ook meteen ff fdisk /mbr uitvoeren, alvorens weer opnieuw te installen. Maar na dit gedaan gedaan te hebben, en een nieuwe partitie te hebben aangemaakt, bleek de format /q functie niet te werken, althans hij zei: "de bestaande indeling is niet geldig. Snelformatteren kan niet worden uitgevoerd met deze schijf. Wilt u doorgaan met onvoorwaardelijk formateren?". Als ik dit dan cancelde, en vervolgens op de c keek, stonden er ineens 3 vagen bestanden, met namen die als je ze achter elkaar plakt een wazige zin vormde. De eerste x iets anders als de 2e, de eerste x weet ik niet meer, maar de 2e x wel:
1e bestand: "de State n v" van 1.987.342.959
2e bestand: "KING OVE R J" van 1.162.354.734
3e bestand: "nning he eft"van 1.380.273.488
Na een reboot is het weer weg. De HD bleek ineens niet 4100MB te zijn, maar 4320mb ongeveer. Hoe krijg ik deze zooi er nou af, om gebruik te kunnen maken van die ruimte, ik denk dat het iets van acer is ofzow.
1e bestand: "de State n v" van 1.987.342.959
2e bestand: "KING OVE R J" van 1.162.354.734
3e bestand: "nning he eft"van 1.380.273.488
Na een reboot is het weer weg. De HD bleek ineens niet 4100MB te zijn, maar 4320mb ongeveer. Hoe krijg ik deze zooi er nou af, om gebruik te kunnen maken van die ruimte, ik denk dat het iets van acer is ofzow.
[ Voor 18% gewijzigd door MrJT op 14-07-2003 22:20 ]