Sony DRU 510A

Pagina: 1
Acties:

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:27

MaxPoweR

-=StopTech=-

Topicstarter
Tijdens het branden van een dvdtje kreeg ik een foutmelding dat het branden mislukt was, het oranje lampje knippert heel snel. De pc opnieuw opgestart maar het oranje lampje blijft nu heel snel knipperen, het eject knopje reageerd ook niet meer. In windows wordt hij nog wel herkent maar je kan hem niet benaderen. Heeft iemand dit ook meegemaakt? of weet iemand hoe ik hem weer werkend krijgt?

Alsvast bedankt

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:56

Rival24

I'll Be Back

Zit je IDE kabel nog goed vast? Zet je pc anders even uit, en dan weer aan. Als je de mogelijkheid hebt, probeer hem eens in een andere pc. Anders ie hij kaput lijkt me.

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

Dit heb ik ook wel eens met een onleesbare cd in mijn brander. Wat ik dan doe is de pc aanzetten en METEEN op eject drukken voordat de cd gaat draaien, zodra dat namenlijk gebeurt "hangt" de brander. Mocht dat niet lukken, druk dan in het gaatje in de voorkant met een rechtgebogen paperclip om het laatje open te maken

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• MaxPoweR

MaxPoweR

-=StopTech=-

Topicstarter
Heb vandaag contact gehad met Sony, het probleem is bekend en het ligt aan de firmware van de brander. Ik moest hem terug sturen naar Belgie en dan kreeg ik een nieuwe voor terug, de verzendkosten moest ik zelf betalen. Ik heb hem maar naar de winkel toe gebracht waar ik hem gekocht. Nu maar afwachten hoe lang het gaat duren.

Verwijderd

Met welke firmware gebeurde dit?? 1.0a of met 1.0c

• MaxPoweR

MaxPoweR

-=StopTech=-

Topicstarter
Brander was voorzien van firmware 1.0a
Pagina: 1