Verwijderd

Topicstarter
Ik ben benieuwd hoe lang mn phone al stand-by is, sinds de laatste keer dat ik m uitgezet heb.
Daar is volgens mij wel een code voor iets met *#cijfers..
En kan ik ook de totale uptime zien ? dus vanaf het begin af..

• JokerLash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-02 19:14
Service Menu

Bij deze optie kun je dingen onherroepelijk veranderen, dus enige oplettendheid is geboden!

Het werkt als volgt:

Toets *#92702689# in. Je komt nu in een 'geheim' menu wat eigenlijk alleen gebruikt wordt door technici van Nokia zelf. Ik neem het menu van een Nokia 3210 hieronder even door. (bij andere Nokias kan dit menu anders zijn). Om dit menu uit te komen zet je je telefoon uit en e.v.t. weer aan.

1. Serial Number: = IMEI nummer.

2. Made: geeft het bouwjaar aan (mmjj).

3. Purchasing date: hier kun je zelf de maand en het jaar van aankoop in zetten. LET OP: dit kan maar één keer!

4. Repaired: hier komt het aantal malen dat je Nokia is gerepareerd te staan. Is je Nokia nog nooit gerepareerd dan staat er 0000.

5. Transfer user data: deze optie is voor als je je software wilt updaten, of wilt overzetten naar een andere GSM (e.v.t. via infrarood mogelijk).

6. Life timer: hier komt de tijd dat je mobieltje aan heeft gestaan te staan.
Maar dat was dus ook makkelijk te vinden via Google :P

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:54
bij mij staat die timer gewoon nog op nul heb een 6610 beetje vaag maarja doet het voor de rest werkt ie nog goed

[ Voor 6% gewijzigd door InfoTracer op 14-07-2003 20:58 ]

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
InfoTracer schreef op 14 juli 2003 @ 20:57:
bij mij staat die timer gewoon nog op nul heb een 6610 beetje vaag maarja doet het voor de rest werkt ie nog goed
Ik heb ook een 6610 en mijn teller stond op 5.06. Alleen het overzetten van user data kom ik dus niet tegen.

En volgens mij heb je dus niet de mogelijkeid om uit het menu te komen zonder de telefoon uit te zetten.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Welke is de code voor een 5210? De bovenstaande code werkt hierop niet...

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dat was echt met de search te vinden, staat op elke Nokia-'secrets'-site.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.